Gå til innhold

Møteplass/rally point på JFK

Anbefalte innlegg

Tja, som topic vitnar om så lurar eg på om det er ein spesiell plass på flyplassen JFK som det er lett å finne fram til og møtast på - td. ein hovudhall, "landemerke", rally points etc. Skal fly dit neste laurdag, og er lite sugen på å ringe og styre på alt for masse med norsk telefon der borte. Då er det greit å kunne avtale litt på førehand.

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har du kartet over selve flyplassen. Nå vet ikke jeg om du skal møte noen som allerede befinner seg i statene, eller om du skal treffe noen som kommer inn med fly fra en helt annen destinasjon, så det blir litt vanskelig å si eksakt hvor dere burde sette rallypoint. Men det kan jo være en ide å møtes på f.eks bussterminalen!?
Lenke til kommentar

Det er en hovedhall, men det er i hver av de forskjellige terminaldelene... JFK er dritsvært så her er det mye tid å spare på å finne ut hvilke terminaler de forskjellige kommer til. Ikke det at jeg har vært der mer enn en gang, men da synes jeg å huske at det var forskjellige flyselskaper som brukte de forskjellige terminalene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...