Gå til innhold

Tamrom objektiv fra Ebay, duger det for meg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var heldig å fikk kjøpt meg et Canon 450D med objektiv hos Fotovideo i Oslo til den nette sum av 3999kr, jeg er veldig fornøyd med kameraet så langt, men er helt blank på dSLR da dette er mitt første. Jeg er ute etter et billig objektiv med god zoom, så jeg kikket litt på Ebay å kom over dette , er det noe tess?

Merk dere at jeg er nybegynner, ikke veldig kresen og med et smalt budsjett. :)

Endret av kesse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg var heldig å fikk kjøpt meg et Canon 450D med objektiv hos Fotovideo i Oslo til den nette sum av 3999kr, jeg er veldig fornøyd med kameraet så langt, men er helt blank på dSLR da dette er mitt første. Jeg er ute etter et billig objektiv med god zoom, så jeg kikket litt på Ebay å kom over dette , er det noe tess?

Merk dere at jeg er nybegynner, ikke veldig kresen og med et smalt budsjett. :)

Det duger, men du får det til samme prisen (omtrent) i Norge.

Det er sjelden noe lurt å kjøpe billige objektiv fra eBay siden prisforskjellen er så liten og det blir mer styr ved eventuell garantisak.

Er du ute etter tele til veldig lite penger er Tamron 55-200 billig, og ganske brukbar optisk.

Det beste kjøpet under 3000 er i mine øyne Canon's 55-250 IS, den er skarp og har bildestabilisator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...