ronick Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det beste navnet jeg kan komme på er Nina Sist Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Einar Homse Tinus hahahah Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 John baron knutsen horn haha ler hele tiden av han jeg Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tarmo Kukk, Anders Kukk og Rein Sopp. Estland har mange morsomme navn! XD Link til flere Lenke til kommentar
pavement Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 har hørt om en som heter Sylfeis Lungheim Sylfest Lomheim mener du? Kjent representant for norsk språkråd. Ellers kjenner jeg ikke til så mange, annet enn Steinar Lem og en australier som visstnok het Dick Pikk eller Pikk Dick. er også en i Age of fail (conan) som heter and i quote "kaptein sylfest." ellers har du jo Leif the lost undead fra samme spill Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tja, du har jo godeste William J. Pulte http://www.na24.no/imarkedet/article2423101.ece Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg, mamma og broren min var i England og besøkte søstra mi som bor der. Hun jobber på et overnattingssted der de har en egen "husprest" (eller noe sånt). Han er norsk og heter Just Salvesen. For oss nordmenn høres det ikke så rart ut, men på engelsk blir det just salvation som betyr bare fresle eller akkurat frelse om du vil... Litt morsomt. Han var forresten en veldig hyggelig kar... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Rotet litt på 1881.no og fant en ved navn Ming Kuk Ho. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Etter at jeg lagde meg twitter og søkte litt fant jeg en med navn, Chung Chang kuk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Husker det sto i dagbladet for noen år siden om en kar som het Robin Hood. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Dr.Itings Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Husker vi alltid tulleringte til "Stein Balle" når jeg var mindre. Var så fantastisk moro at han sto som "Balle Stein" i telefonkatalogen Steinar Lem er jo også morsomt om du sier det høyt. Endret 27. januar 2011 av solsvik2 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bestefaren til en kompis heter da Analius. "Hello, I am Analius" Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Var en prest fra gamle dager der jeg er fra som heitte B.Ruset :!: Endret 22. februar 2011 av Jaukim Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Konstantianus er ett vakkert fornavn En engelsk kollega av meg gikk på skole med en som het Richard Head, hva faen tenker foreldra på? Edit: For de som ikke vet det så er det veldig vanlig å forkorte navnet Richard til Dick Endret 26. februar 2011 av McHalvorsen Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Pappa møtte en gang på en farget mann i Afrika mens han bodde der og han het så mye som Jesus Kristus Mercedes Benz , fordi det var det beste du kunne få ! Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Husker en gammel dame som het Sæd til etternavn. Så når vi var yngre ringte vi til henne og spørte om det var "sæd i åbøbyen?(Stedsnavn hvor hun bor/bodde)" De ble som regel etterfulgt av et ja, hvor vi da fortsatte med å si "da må du tørke de opp" Gud kor kjekt Endret 26. februar 2011 av Kellu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå