Bartin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ideen med tråden er å poste morsomme navn, som folk virkelig heter. Min beste og enestående er selveste, Steve Tiss Nyt dem, og le... Endret 7. desember 2009 av Bartin Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hørte om en (engelskmann) som presenterte seg som Steve Pick en gang Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) har ingen inne, men fatteren min het i en periode Jan bunpairot Nepe. han skiftet navn over nett og fikk sjokk da det sto på en pakke han fikk i posten. ahn skiftet tilake ganske fort. man har jo det ganske vanlige navnet Dick eller Gaylord M. Fucker. fra filmen "Meet the fuckers". mulig de skriver det Focker.. Edit: oops! Ideen med tråden er å poste morsomme navn, som folk virkelig heter. Endret 8. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 har ingen inne, men fatteren min het i en periode Jan bunpairot Nepe. han skiftet navn over nett og fikk sjokk da det sto på en pakke han fikk i posten. ahn skiftet tilake ganske fort. Haha, fortsett å komme med morsomme navn. Kanskje jeg får en fin søndag tross for været Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Har jo også (norske) : Mikkel Påske Øre og Alv homo Lenke til kommentar
Raines Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 har hørt om en som heter Sylfeis Lungheim Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Synes Hans Hugo er et ganske morsomt navn (hvis man sier det fort blir det til han sug ho). Ikke et navn på en person, men en liten småby i England: Crackpot. Endret 8. juni 2008 av KnewtFan 1 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 har hørt om en som heter Sylfeis Lungheim Sylfest Lomheim mener du? Kjent representant for norsk språkråd. Ellers kjenner jeg ikke til så mange, annet enn Steinar Lem og en australier som visstnok het Dick Pikk eller Pikk Dick. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Hans hugo, han sug ho lo litt av, dick pikk Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tok denne med, bare sånn Justin Case.. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det ikke en fotballspiller som heter Ping Pong? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det ikke en fotballspiller som heter Ping Pong? Eller en bordtennisspiller? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Er det ikke en fotballspiller som heter Ping Pong? Eller en bordtennisspiller? Lo godt av ping pong Fant en ved navn; Bakka Balla (norsk) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er en dude i telefonkatalogen som heter Il kuk Lee Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 eller hun som eide den frisørsalongen som espen toresen ringte hele tiden i kanal 24 puppi mensen Lenke til kommentar
vgard Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har sendt brev til en som heter Hugo Homo... Fint etternavn. Navn og adresse ble hentet fra kundeoversikten til et firma, vi sendte noen brev for dette firmaet i forbindelse med en kampanje. Lo godt når jeg fant det. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Haha, eg har høyrt at "økonomiministeren" (eg veit at det ikkje heiter det, men eg gidd ikkje å sette hjernen i gong og finne ut kva det eigentlig heiter) i Kina heiter Tom Peng Pong... Tenk litt over namnet og kva jobben hans er... Endret 10. juni 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå