Bandidos-Pelle Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Presenter de to språkpolitiske linjene som dominerte språksaken på 1800-tallet. I hvilken grad mener du å se en videreføring av disse to språkpolitiske linjene på 1900-tallet? Vis også til forfattere som har engasjert seg i perioden. Dette er VKII-muntligeksamenproblemstillingen jeg har fått. Jeg bare lurer på hvordan selve foredraget bør legges fram, skal jeg si til slutt hvilke kilder jeg har brukt osv.? Hvordan er oppsettet på en muntlig framføring (eksamen)? Skal jeg definere oppgaven. osv. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg skal selv opp i norsk på tirsdag, jeg har på en annen side fått et tema og skal velge problemstilling. Det er veldig åpent. Du ser heller ut til å ha fått en oppgave, så lenge ordet problemstilling ikke er nevnt trenger du det ikke. Husk du har bare 15 min, skal du bruke powerpoint du også? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Jepp, skal bruke PPT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå