chrixzzz Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei! jeg lurer på om det er noen gode torrent sider utenom piratebay og mininova...har hørrt om demonnoid.com men har ikke klart å få tak i invitation code...kansje noen har en extra som de ikke trenger? (A) send pm da vel Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Du skjønner, det har seg slik at. Ja, jeg formulerer meg slik fordi jeg er flau. Det er ikke lov til å snakke om dette her, ikke spør meg hvorfor. Det er bare litt sånn som at himmelen er blå, det bare er sånn. Ikke diskuter på det, bare aksepter det. Derfor blir nok denne tråden stengt, du får nok ikke advarsel siden du er en ny bruker. Med det sagt, velkommen til diskusjon.no Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Retningslinjene gjelder også i PM/meldinger. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg