falkern Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Foreløpig satte jeg opp en pc config på komplett Strømkabel PC m/Jord 2mNero 7 OEM 1i Programvare OEM CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske Cooler Master Mystique 631, Sort Corsair Powersupply 550W Bulk, black, Asus M3A, AMD 770, Socket-AM2+, DDR2, AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 Crucial DDR2 PC5300 1024MB CL5 Asus GeForce 8500GT 256MB DDR2 Silent, Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, USB2 multikortleser 3.5" sort for LG DVD-brenner GSA-H55L IDE Black OEM Creative SB X-Fi XtremeGamer PC Uten OS, White Box PC Garanti 3 år - Sende inn Support Komplett.no - Komplett sin Dette vil da koste meg 5400 ca. Denne skal brukes til mye gaming, et spill som jeg spiller mye er wow, så har lyst på noe som kan gi meg bra fps mens jeg frapser med ganske bra details. Mitt budsjett er fra 5-6k ca. Trenger ikke skjerm, tastatur, mus/musmatte osv. Er ganske lenge siden jeg har satt sammen en pc (kjøpte sist i 2000 ;o ). Lurer på om noen kloke og oppdaterte hoder kunne satt sammen noe for meg som passer til mitt bruk? Pcen skal også brukes til litt film og diverse, men hovedsakelig til spilling. Er det virkelig stor forskjell mellom 2gb og 4gb ram? Hører at det ikke er så veldig mye forskjellig ytelsesmessig når man gamer. Og hvordan er intel vs amd fronten nå for tiden? Når jeg sist kjøpte, så var amd mye bedre, men nå vet jeg ikke Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Handlevogn. Vil kjøre sirkler rundt det oppsettet du presenterer, men du vil måtte bygge selv. Maskinen egner seg ikke til overklokking pga lite OC-villig minne. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hva er prisen på amd kortet og cpu med tanke på at E8400 er det beste/pris idag og du burde nå egentlig ikke gå under 8800GT med dagens priser? Du kunne jo også sjekket ut kompletts conan pc og redigert listen etter eget ønske og sjekket prosen da. Endret 8. juni 2008 av War Lenke til kommentar
falkern Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 jeg er ikke så villig til å bygge selv, for jeg har ingen erfaring med å bygge (verken når det gjelder valg av deler eller fysisk montering). overklokking er ingen problem for meg, har ikke tenkt å overklokke, som sagt tidligere, er en bra novice user som skal bruke til gaming og litt filmtitting, thats it. Vil sette pris om noen kunne satt sammen en pc fullstendig for meg, ettersom jeg har ikke snøring på hva jeg burde velge av deler Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Kanskje det er på tide å lære det, følge guidene her? du kommer ikke til å angre, et firma tar fort noen høvdinger for å bygge den for deg. Endret 8. juni 2008 av War Lenke til kommentar
falkern Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 har ikke behov for det, kommer til å kjøpe en pc hvert 5 år ca eller noe sånt, om jeg så betaler litt mer for at noen med mer peiling setter den sammen for meg, ingen problem Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 har ikke behov for det, kommer til å kjøpe en pc hvert 5 år ca eller noe sånt, om jeg så betaler litt mer for at noen med mer peiling setter den sammen for meg, ingen problem Da ville eg også lagt litt meir penger i sjølve pcen. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Handlevogn. Vil kjøre sirkler rundt det oppsettet du presenterer, men du vil måtte bygge selv. Maskinen egner seg ikke til overklokking pga lite OC-villig minne. MYE bedre en komplett pcn! Ville ikke gått for komplett pcn!!! Elendig skjermkort, lite ram! Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) 4gb ram og 9800GTX elendig? Og hva er egentlig komplett-pcen , da listen kan redigeres opp til kr 45180 kr. Endret 8. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) 4gb ram og 9800GTX elendig?Og hva er egentlig komplett-pcen , da listen kan redigeres opp til kr 45180 kr. Ja elendig! Neida tenkte mer på dette: "Asus GeForce 8500GT 256MB DDR2 Silent," og dette: "Crucial DDR2 PC5300 1024MB CL5" EDIT: hvor i helvete finner du 9800gtx'en? har lest igjennom posten igjen og igjen! Endret 8. juni 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ahh, du mener trådstarters komplett pc og ikke kompletts conan pc som anbefalt i tråden.' Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ahh, du mener trådstarters komplett pc og ikke kompletts conan pc som anbefalt i tråden.' Netopp, kompletts Conan pc er veldig grei pc pris/ytelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå