Gå til innhold

Vil kjøpe ny gaming pc

Anbefalte innlegg

Foreløpig satte jeg opp en pc config på komplett

Strømkabel PC m/Jord 2m

Nero 7 OEM 1i Programvare OEM

CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD,

Musmatte Blå 4/6mm

Støtsikker PC-eske

Cooler Master Mystique 631, Sort

Corsair Powersupply 550W Bulk, black,

Asus M3A, AMD 770, Socket-AM2+, DDR2,

AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2

Crucial DDR2 PC5300 1024MB CL5

Asus GeForce 8500GT 256MB DDR2 Silent,

Western Digital Caviar GP 500GB SATA2,

USB2 multikortleser 3.5" sort for

LG DVD-brenner GSA-H55L IDE Black OEM

Creative SB X-Fi XtremeGamer

PC Uten OS, White Box PC

Garanti 3 år - Sende inn

Support Komplett.no - Komplett sin

Dette vil da koste meg 5400 ca. Denne skal brukes til mye gaming, et spill som jeg spiller mye er wow, så har lyst på noe som kan gi meg bra fps mens jeg frapser med ganske bra details. Mitt budsjett er fra 5-6k ca. Trenger ikke skjerm, tastatur, mus/musmatte osv. Er ganske lenge siden jeg har satt sammen en pc (kjøpte sist i 2000 ;o ). Lurer på om noen kloke og oppdaterte hoder kunne satt sammen noe for meg som passer til mitt bruk? Pcen skal også brukes til litt film og diverse, men hovedsakelig til spilling. Er det virkelig stor forskjell mellom 2gb og 4gb ram? Hører at det ikke er så veldig mye forskjellig ytelsesmessig når man gamer. Og hvordan er intel vs amd fronten nå for tiden? Når jeg sist kjøpte, så var amd mye bedre, men nå vet jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er prisen på amd kortet og cpu med tanke på at E8400 er det beste/pris idag og du burde nå egentlig ikke gå under 8800GT med dagens priser?

Du kunne jo også sjekket ut kompletts conan pc og redigert listen etter eget ønske og sjekket prosen da.

Endret av War
Lenke til kommentar

jeg er ikke så villig til å bygge selv, for jeg har ingen erfaring med å bygge (verken når det gjelder valg av deler eller fysisk montering). overklokking er ingen problem for meg, har ikke tenkt å overklokke, som sagt tidligere, er en bra novice user som skal bruke til gaming og litt filmtitting, thats it. Vil sette pris om noen kunne satt sammen en pc fullstendig for meg, ettersom jeg har ikke snøring på hva jeg burde velge av deler

Lenke til kommentar
har ikke behov for det, kommer til å kjøpe en pc hvert 5 år ca eller noe sånt, om jeg så betaler litt mer for at noen med mer peiling setter den sammen for meg, ingen problem

Da ville eg også lagt litt meir penger i sjølve pcen.

Lenke til kommentar
4gb ram og 9800GTX elendig?

Og hva er egentlig komplett-pcen , da listen kan redigeres opp til kr 45180 kr.

Ja elendig!

Neida tenkte mer på dette: "Asus GeForce 8500GT 256MB DDR2 Silent," og dette: "Crucial DDR2 PC5300 1024MB CL5"

EDIT: hvor i helvete finner du 9800gtx'en? har lest igjennom posten igjen og igjen!

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...