motorkongen Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 er det noen andre som har fått støv under skjermen på sin t720? har merket at dette er et problem med motorolatelefoner!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har ikke hatt no problemer med dette...! Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har også fått det. Det er litt irriterende, det vises når det er helt mørkt i rommet og jeg bruker den. Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 tror dere det går ann å fjerne dette. nå tror jeg at jeg snart kommer til å kjøpe ny mobil, pga oppgradering og masse støv og dritt. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Kjøp mobil på Elkjip så får du idiot forsikring. Då kan du knuse mobilen og få ny gratis. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Skjønner ikke helt hva du mener med støv... Men jeg har problemer med at skjermn blir fettete når jeg snakker i telefonen. Men nå skal jeg heldigvis få kvittet meg med spetakkelet. T68i kommer på onsdag... Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Denne mobilen går i retur til Elkjøp. Det er helt sikkert. Jeg har også møkkaversjonen av softwaren (kan ikke lagre meldinger i telefonminnet.) Er utrolig glad for at jeg ikke kvittet meg med min gamle 6210 ;-) Alle som har T720 har jo garanti, og kommer det støv inne på skjermen er det bare å levere tilbake. Slik kan vi jo ikke ha det. Mandagsprodukt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå