hernil Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Lagt til litt mer informasjon om hvordan man får tilbake funksjonaliteten fra adresselinja til Firefox 2 i OSS. Minner samtidig på at det sannsynligvis kommer en egen av/på funksjon i versjon 3.1. Jeg tar fortsatt imot ideer og tips til ting som kan være med i førsteposten og Ofte Stilte Spørsmål. Endret 30. august 2008 av hernil Lenke til kommentar
agail Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har lastet ned FF3, men når jeg søker etter noe i googel så kommer alle søke resultatene opp med fet skrift. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det er fordi Google merker opp det (de) ordet(-ene) søkemotoren har søkt opp for deg. Søker du f.eks. etter ordene ''deg'', ''de'' og ''dem''; så vil disse tre ordene markeres med fet skrift for å gjøre det lettere for deg å se hva du søker etter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ubiquity er et spennende nytt prosjekt. Bør kanskje nevnes i første post. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Ubiquity er et spennende nytt prosjekt. Bør kanskje nevnes i første post. Sett litt på det, for min del trengs det en del mer funksjonalitet før jeg begynner å bruke det på fast basis (også har jeg ikke gmail så det blir en del ting som ikke funker). Skal uansett prøve å få lagt det til i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Anbefalt. Personlig bruker jeg det bare til å søke raskere Lenke til kommentar
agail Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det er fordi Google merker opp det (de) ordet(-ene) søkemotoren har søkt opp for deg. Søker du f.eks. etter ordene ''deg'', ''de'' og ''dem''; så vil disse tre ordene markeres med fet skrift for å gjøre det lettere for deg å se hva du søker etter. Nei alt er i fet skrift, før jeg søker også. Bare jeg går inn på Google.no så står alt der i fet skrift. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Tøm alt av cache og cookies, og se på vedlagt bilde; PS: Klikk deg videre inn på ''Advanced'' og huk av for ''Search for text when I start typing.'' Vet ikke om dette vil hjelpe, men synes denne funksjonen er bare irriterende og unødvendig. Endret 30. august 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 *Bump* Mitt surfemønster krever og innebærer utstrakt bruk av faner. MEN, hvis jeg laster en side (i en ny fane) som inneholder (mye) java, så blir de andre fanene hensatt til RTL. Altså, så lenge javadr**ten loader, så blir alt jeg skriver att-fram. Hvert nytt tegn settes til *venstre* for curssoren.Noen som har opplevd dette og evt har en løsning? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Aldri vært borti problemet ditt før, så det eneste jeg kan foreslå er reinstallering av java. Hvis ikke det hjelper kan du prøve å lage en ny profil. Har ikke fått lagt informasjonen om Ubiquity i førsteposten enda, skylder på lekser og litt diverse. Skal få lagt det til i morgen. Endret 31. august 2008 av hernil Lenke til kommentar
agail Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det er fordi Google merker opp det (de) ordet(-ene) søkemotoren har søkt opp for deg. Søker du f.eks. etter ordene ''deg'', ''de'' og ''dem''; så vil disse tre ordene markeres med fet skrift for å gjøre det lettere for deg å se hva du søker etter. Nei alt er i fet skrift, før jeg søker også. Bare jeg går inn på Google.no så står alt der i fet skrift. Tøm alt av cache og cookies, og se på vedlagt bilde; PS: Klikk deg videre inn på ''Advanced'' og huk av for ''Search for text when I start typing.'' Vet ikke om dette vil hjelpe, men synes denne funksjonen er bare irriterende og unødvendig. Den funket ikke. Men det er slik inne på Gamer.no og hardware.no også. Er jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mozilla er ikke kompatibel med Norsk-Tipping's java og klikker når jeg prøver å sende inn spill. Det samme gjelder på noen andre java-sider. Og når jeg prøver å lukke popups, så fryser alt og jeg på bruke ctrl-shift-esc. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har ingen problemer med norsk tipping. Eller kanskje kun at jeg ikke vinner da.... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mozilla er ikke kompatibel med Norsk-Tipping's java og klikker når jeg prøver å sende inn spill. Det samme gjelder på noen andre java-sider. Og når jeg prøver å lukke popups, så fryser alt og jeg på bruke ctrl-shift-esc. Ta backup av bokmerkene dine først. Avinstallèr Firefox via Kontrollpanel -> Legg til/Fjern programmer. Så søker du etter ''Mozilla Firefox'' via søk, slett det som kommer opp. Søk så etter ''Mozilla'', slett det som også kommer opp her. Forsikre deg om at Windows viser skjulte mapper. Så avinstallerer du også Java via Kontrollpanel -> Legg til/Fjern programmer. Søk etter ''Java'' via søk, slett alt som kommer opp. Last ned CCleaner her og utfør ''Cleaner'' og ''Registry'' når du har kommet deg inn i programmet. Før du gjør det, gå inn på Options -> Advanced og fjern haken for ''Only delete files in Windows Temp folders older than 48 hours.'' Restart PC-en etter at du har rensa. Last ned fersk installasjon av Firefox 3.01 her, og nyeste Java-versjonen her. Rekkefølgen av installasjon mellom nettleser og plug-ins bør skje følgende; nettleser først, plug-ins etter nettleser. PS: Har du lyst på Adobe Flash 10, last ned her. Se helt nederst på siden, kjør uninstall fra Adobe først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skal prøve litt senere Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Beklager at jeg har vært sen med å skrive om Ubiquity, men satte meg ned nå istad og begynte å skrive. Hadde kommet godt på vei (backup i notepad og saker i tilfelle nettleseren av en eller annen grunn skulle kræsje, men lagret ikke dokumentet), helt til installasjonsprogrammet til Adobe CS3 bestemte seg for å plutselig starte hele pc-en på nytt uten så mye som en advarsel. Ikke akkurat motivert til å begynne på nytt akkurat nå, og har en ganske hektisk uke foran meg, så det spørs når jeg får tid til å skrive dette. Ikke har jeg Ubiquity installert lenger så jeg vet ikke om det har kommet nye og nyttige kommandoer man kan legge til i det siste. Hvis noen har lyst og ork til å skrive litt om Ubiquity så skal jeg i det minste få meg til å legge det i førsteposten. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg skal ærligt innrøme at jeg ikke er for glad i Fx(Sosialt selmord å skrive det i denne tråden men), men jeg må si jeg falt for Ubiquity. Noen andre som falt for Ubiquity? EDIT: (Den enkle grunn, jeg liker Opera mer, pga. jeg har brukt det helt siden det ble gratis(så har bare blit slikt, dårlig grunn dog)) Endret 7. september 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hehe..Sosialt selvmord er det vel kanskje ikke, men det er en smule dumt å skrive noe sånnt uten en begrunnelse ja.. Og jeg også falt for Ubiquity, tror dette kan bli noe veldig bra, dersom Mozilla fortsetter å jobbe med det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Beklager at jeg har vært sen med å skrive om Ubiquity, men satte meg ned nå istad og begynte å skrive. Hadde kommet godt på vei (backup i notepad og saker i tilfelle nettleseren av en eller annen grunn skulle kræsje, men lagret ikke dokumentet), helt til installasjonsprogrammet til Adobe CS3 bestemte seg for å plutselig starte hele pc-en på nytt uten så mye som en advarsel. Ikke akkurat motivert til å begynne på nytt akkurat nå, og har en ganske hektisk uke foran meg, så det spørs når jeg får tid til å skrive dette. Ikke har jeg Ubiquity installert lenger så jeg vet ikke om det har kommet nye og nyttige kommandoer man kan legge til i det siste. Hvis noen har lyst og ork til å skrive litt om Ubiquity så skal jeg i det minste få meg til å legge det i førsteposten. Hva er så Ubiquilty? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://labs.mozilla.com/2008/08/introducing-ubiquity/ say no more! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå