Gå til innhold

Tråden for Firefox 3.

Anbefalte innlegg

Hvorfor vil du gjerne bruke Firefox da? Mulig å bruke den når du bare trenger den?

Jeg tror ikke det finnes en addon til et slik problem heller. Eller, kanskje en egen bokmerkeliste.

Det er visse ting FF er bedre på enn Opera, f.eks. visse sider ser bedre ut i FF enn i Opera.

Hver gang det kommer en ny oppdatering til FF gleder jeg meg og blir like skuffet hver gang fordi en funksjon jeg er avhengig av ikke fungerer som hos Opera.

Jeg får bare fortsette å håpe at småting jeg liker fra Opera blir brukt i FF, eller omvendt :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Fant ut til min skuffelse at det ikke lenger var mulig å legge til norsk wikipedia-søkemotor oppe i søkefeltet på firefox. På så og si alle andre språk er det kun å åpne forsiden på wikipedia på det språket du ønsker, og du kan enekelt velge om du vil legge til søkemotoren ved å trykke på søkemotor-valg oppe ved søkefeltet.

Noen som vet om dette kommer, eller om det finnes noen andre muligheter?

Lenke til kommentar
Det er fortsatt mulig med akkurat den metoden du beskriver. ;)

Hvis den ikke kommer opp er det fordi du allerede har den.

Hmmm, merkelig, den dukker hvertfall ikke opp hos meg, og jeg får ikke valget om å legge den til, kun for alle andre språk, utenom norsk. Noen som har noen anelse hva det kan skyldes?

EDIT: Jeg fant det ut!=)

Må også få nevne at Web-TV-støtten i Firefox 3 er et stort steg i riktig retning sammenlignet med 2'ern. Er velig fornøyd med den nye versjonen, og nå når jeg fikk wikiepdia norsk tilbake og er det komplett;)

Endret av Gjest1234
Lenke til kommentar

Er det noen andre som opplever FireFox3 som veldig ustabil?

Min kræsjer HELE tiden, har nå gått tilbake til FireFox2 inntil videre hvert fall, syntes egentlig RC2 fungerte bedre enn hva Final gjør? :dontgetit:

Aldri opplevd FireFox så ustabil før, så nå sitter jeg å bytter på mellom FireFox2 og Opera9.5

Lenke til kommentar
Er det noen andre som opplever FireFox3 som veldig ustabil?

Min kræsjer HELE tiden, har nå gått tilbake til FireFox2 inntil videre hvert fall, syntes egentlig RC2 fungerte bedre enn hva Final gjør? :dontgetit:

Aldri opplevd FireFox så ustabil før, så nå sitter jeg å bytter på mellom FireFox2 og Opera9.5

Min kræsjer også veldig ofte, men det er på grunn av at jeg bruker et par addons som tydeligvis er skyld i krasjen. (Står i en slags rapport som kommer opp.) Så for min del vet jeg hva jeg kan gjøre med problemet hvis jeg bare gidder. Men siden vi er inne på saken:

Noen som vet om fx3 kompitable gestures tillegg? :) Brukte All-in-One før, ikke kompitabel nå? Bruker Firegestures nå, står at den er kompitabel, men det er pga den at det krasjer...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor Opera feiler totalt på http://afl.com.au/? Jeg føler liksom at det ikke er Opera sin feil.

Må forresten si meg enig i denne:

Firefox’s new address bar alone could save users more time than all the raw speed Safari provides

Jeg synes det er morsomt hvordan Opera-fans ligger og lurker i Firefox-tråden. De er Jehovas Vitne av Browserfans

:p

Lenke til kommentar

Har bare merket det med noen flash-videoer (ikke alle), ellers er Fx 3 sparsom på resursene.

Fant denne som forklarer litt hva vi kan forvente av Firefox 3.1 som kommer mot slutten av året.

Snublet også over dette tillegget som gir deg muligheten til å aktivere surfing som ikke etterlater spor. Skal få redigert det inn i førsteposten i løpet av dagen.

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller skjer det ingenting når man velger "Sorter etter navn" i bokmerke menyen? Oppretter jeg ny mappe havner den nederst og forblir der til jeg flytter den manuelt... Og hvorfor kan man ikke sortere bokmerkene etter navn? Altså valget er fjernet når man høyreklikker på bokmerket, men ikke på mappene :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...