Flimzes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg vet ikke jeg, teller harddiskskifte? Det burde jo holde. Prøv å fjerne WMP plugin og Adobe PDF. Sjekk så minnebruk. Den enkleste måten å finne sånne feil på er å fjerne ekstras... FF kjører med ~100k på mine maskiner. Kjører fortsatt i safemode, og den er oppe på 350k nå, med kun denne siden oppe, det går saktere enn vanlig, men minnet går oppover Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Testet noe av det jeg foreslo? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Testet noe av det jeg foreslo? Fjerne extentions? Trodde jeg spesifiserte at jeg kjørte i safe-mode, der alt slikt er deaktivert? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Du kan prøve å gå til about:config og søke på "JIT", endre begge til "false". Se om det gjør noe. Gjelder problemet fortsatt i 3.6 beta og Release Candidate? Du kan alltids sjekke ut tipsene her og se om du kan få et bedre bilde på hva som utløser det Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Den offisielle versjonen av 3.6 blir lagt ut i morgen. Har kommet en annen RC, men den fikk jeg ikke med meg. Får ikke nødvendigvis oppdatert i morgen så endrer tallene i førsteposten allerede nå. Kommer med linker så fort som mulig edit: i mellomtiden kan man kikke på denne videoen. Endret 20. januar 2010 av hernil Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 La inn 3.6 idag, og har oppdaget en litt uvant løsning som jeg ikke helt liker, når jeg trykker på en link i et vindu så åpnes en ny fane rett ved siden av den jeg klikket i og ikke helt borte til høyre slik det gjorde før, er det mulig å få tilbake gamlemåten? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Gå til about:config og søk opp browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent. Sett denne til false Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Bare hyggelig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Mozillalinks sin gjennomgang av Firefox 3.6 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Sitter på 3.7a5pre. Liker de nye ikonene. Slenger ut to bilder. Store ikoner, faner i bunnen: Små ikoner, faner øverst: Oppstarten har visst fått en liten forbedring. Det merkes. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jepp! Lagt til egen funksjon til det, som lett lar deg plassere de øverst. 3.7 @ ftp.mozilla.org. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Finnes det det en slags "download manager" der man kan juster download hastighet til Firefox? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen ganger når jeg åpner nye vinduer av Firefox kommer bare dette opp: Noen som har sett dette før? Skjer ikke så alt for ofte, men når det først skjer skjer det helt til jeg åpner enda et vindu og det vinduet i 'rekken' fungerer ikke. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Har du prøvd å slette Firefox, for så installere på nytt? Ville også ha sletta filene relatert Firefox under brukerprofilmappa di. For øvrig er 3.6.6 ute. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 For øvrig er 3.6.6 ute. Stemmer, og jeg har vært elendig til å oppdatere førstepost ... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Er det mulig å laste opp filer til forskjellige steder uten at den stopper på 100% uten å få download linkene? Eller må jeg over til Crome nettleseren? Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Bare jeg som har problemer med plugin-container.exe? Etter en stund lagger alt av flash applikasjoner, youtube filmer etc. Hvordan får jeg degradert til firefox 3.6.3? finner den ikke noen steder -_- Edit: bytter til Chrome jeg. Endret 4. juli 2010 av waddaf Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Problemet kan ligge i Flash. Avinstaller og oppdater til Flash 10.1. Skulle du allikevel ønske 3.6.3, finner du den her. Anbefaler selvfølgelig siste stabile utgivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå