............... Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ta den norske http://www.mozilla-europe.org/no/ Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Pleier å holde meg til en-us versjonen, og har dessuten tenkt til å lage meg en helt ny profil for å starte fra "scratch" med Firefox 3. Har god tid jeg, så lenge nedlastingen min teller. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Og der var Firefox 3 innstallert Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Der var Fx3 Portable klar på jobbmaskinen, flott at de klarte å oppdatere den portable versjonen så fort. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har lastet ned Firefox 3 til MacBooken nå. Skal fjerne FF2 helt først, så kjører vi på. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan noen hjelpe med med et problem. Før lagret Firefox de sidene jeg hadde vært inne på i "rullgardinmenyen" Det gjør den forsåvidt fremdeles, men samtidig får jeg opp mye annet dritt som ser ut til å ha sammenheng med bokmerkene mine. Hvordan kan jeg få det tilbake til at den kun lagrer de sidene jeg har skrevet inn i adresselinjen? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Samme lurer jeg å på, ufattelig irriterende med bokmerkene i adresselinja. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Sitter med FF3 nå, men hvorfor er OS-integrasjonen så dårlig egentlig? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Over 7 millioner nedlastninger til nå! Link... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Over 7 millioner nedlastninger til nå! Link... Slutt å gi sånne linker. Blir bare sittende å stirre på dem Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvor mange nedlastninger trenger dem for å sette ny verdensrekord? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Ingen, så vidt jeg vet. Tror ikke det er satt noen tilsvarende rekorder før, så de klarer det nok med glans. Se om du finner noen tilsvarende rekorder her: www.guinnessworldrecords.com Endret 18. juni 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvor mange nedlastninger trenger dem for å sette ny verdensrekord? Er ikke satt slike rekorder før, nei. Her kan du forresten laste ned diplom og henge opp på veggen for å vise andre at du har deltatt i å sette verdensrekord Lenke til kommentar
m99 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Var ikke målet 10 millioner? Det nådde de ikke, men med problemene de hadde de første timene er det jo ikke så rart. Telleren teller fortsatt, men de 24 timene er da over nå? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Nei, de hadde ikke noe definitivt mål. Men utviklerne sa de ville bli svært fornøyde med 5 millioner. Edit: Kilde Endret 18. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan noen hjelpe med med et problem. Før lagret Firefox de sidene jeg hadde vært inne på i "rullgardinmenyen" Det gjør den forsåvidt fremdeles, men samtidig får jeg opp mye annet dritt som ser ut til å ha sammenheng med bokmerkene mine. Hvordan kan jeg få det tilbake til at den kun lagrer de sidene jeg har skrevet inn i adresselinjen? Ingen som har funnet utav det? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Gjorde noen endringer i førsteinnlegget, dere får si ifra om dere finner feil, er litt trøtt akkurat nå. Angående deaktivering av awesomebar så kan dere sjekke Mozillazine sitt forum, det kan hende dere finner noe der, selv om jeg ikke kan skjønne hvorfor dere vil ha den bort, det er deilig å surfe med når man blir vandt til den. Endret 20. juni 2008 av hernil Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) I hardware's speedometer så får jeg elendig resultat med Firefox 3. I internet explorer og tidligere firefox versjon får jeg hastigheten jeg skal ha. Skjønner ikke hva det kommer av.. Endret 19. juni 2008 av 2die4 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Awesome work - we’re almost there! Thanks to the support of the always amazing Mozilla community, we got more than 8 million Firefox 3 downloads in 24 hours. That’s more Firefox downloads than we’ve ever had in a single day -- an impressive feat indeed! Please be patient while the good people of Guinness review our World Record attempt. This might take a few days so please check back here. And, a huge thanks for all of your support! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 I hardware's speedometer så får jeg elendig resultat med Firefox 3. I internet explorer og tidligere firefox versjon får jeg hastigheten jeg skal ha. Skjønner ikke hva det kommer av.. Får du dårlig hastighet når du surfer også, eller er det bare på den testen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå