Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er det noen som vet om en Currency Converter som faktisk virker i FF 3.5? Det beste hadde vært om den kunne konvertere direkte på websiden, i stedet for å måtte trykke på prisen for så å konvertere og få ut riktig konvertert pris. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Beklager sene oppdateringer! Siste versjon er per idag 3.5.2, anbefaler som vanlig alle å oppdatere Releasenotes Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen andre som har problemer med AutoPager på forumet for tiden? Sidene lastes ikke her. Funker overalt ellers da. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Er det noen som vet om en Currency Converter som faktisk virker i FF 3.5? Det beste hadde vært om den kunne konvertere direkte på websiden, i stedet for å måtte trykke på prisen for så å konvertere og få ut riktig konvertert pris. Her har du en for Dealextreme.com (fungerer altså bare på den siden). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Benytter meg av forumets nye kriterier for avatar, og i den anledningen ble det laget en ny avatar! Firefox-logo. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Digg avatar, Onyx! Noen andre som har problemer med AutoPager på forumet for tiden? Sidene lastes ikke her. Funker overalt ellers da. Samme her, når de neste sidene skal lastes så stopper det og bare "hurtigsvar", "svar nå" og "nytt emne" knappene for kommende side dukker opp i bunnen av siden. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Beklager sene oppdateringer! (igjen ...) Siste versjon er per idag 3.5.3, anbefaler som vanlig alle å oppdatere Releasenotes Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kan tilføye også at Mozilla.org har fått en overhaling. Fint. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det var en firefox add-on jeg brukte hyppig for litt tid tilbake. Man kunne få et nettsted til å oppføre seg som et eget program. Altså å få hotmail til å ligne mer på Outlook. Noen som vet hva jeg snakker om? :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kan det være Mozilla Labs - Prism du tenker på? Med denne kan du få web-applikasjoner til å starte som egne instanser Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 JAA! Prism var det ! Tusen takk. Bookmarked Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Skiller denne tråden seg ut fra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=652071 ? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det noen som kan hjelpe meg å gjenopprette lagrede passord og brukernavn? Jeg tok backup av firefox mappene og nå vil jeg copy-paste de filene med denne informasjonen i den nylig innstallerte firefox'en. Er det mulig? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Svaret står nok her Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Genialt! Takk for hjelpa. Finnes det noen add-on for å streame norske radiokanaler i firefox? Endret 28. oktober 2009 av Abigor Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Første beta av Firefox 3.6 er ute Kan også nevne at siste stabile versjon er 3.5.4. Alle anbefales å oppdatere Finnes det noen add-on for å streame norske radiokanaler i firefox? Du kan se om FoxyTunes kan hjelpe deg med det Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Sitter nå med Minefield aka. 3.7 Alpha 1 pre her. Ellers er 3.5.5 ute, og nye beta er allerede ute hva gjelder 3.6: Beta 3, samt Beta 4 pre. Endret 17. november 2009 av Onyx Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Sitter nå med Minefield aka. 3.7 Alpha 1 pre her. Hvordan kjører den? Ellers er 3.5.5 ute, og nye beta er allerede ute hva gjelder 3.6: Beta 3, samt Beta 4 pre. Fikser det nå, men er fortsatt beta 2 som er siste offisielle Takk for påminnelse! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ikke så stor forskjell på ytelsen. To endringer på det visuelle som jeg oppdaget; en liten klokke på venstre side av fanene og vinduet som kommer opp hvis man høyreklikker er slanket. Tilbake til 3.5.5 nå, med Flash 10.1 prerelease. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå