hernil Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Ny versjon ute: 3.0.10 Release notes I tillegg er 3.5 beta 4 kommet. Anbefaler Mozillalinks sin artikkel om det. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Bruker selv "Minefield" Jeg antar du er klar over hva det er og hvorfor det har fått navnet? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 tipper det er fullt av bugs. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Oppdatering fra teamet i en feiende fart! 3.0.9 til 3.0.10 på under en uke. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 tipper det er fullt av bugs. Minefield er strengt tatt bare Firefox minus all testing og bugfiksing en endelig versjon har gått gjennom. Det betyr at det kan være alt fra små bugs til digre feil som kan kræsje hele maskinen. Navnet i seg selv burde egentlig gi en god pekepinn på hva det er snakk om. En litt mer fyldig innføring finnes her. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er 3.5 den versjonen der det går an og surfe uten og lagre historikk? Og når kommer 3.5 ut? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Det stemmer. 3.5 er i beta 4 og kommer nok ut i final etter en RC eller to. Kanskje i Juni en gang uten at jeg er for sikker på det. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 I 'Verktøylinjen for bokmerker' har jeg knapper for "bokmerker" og "Legg til Bokmerker". Når jeg prøver å dra disse vekk så forsvinner hele verktøylinjene, altså alle mine andre bokmerker. Går det an å fjerne kun disse to knappene? Er FF 3.0.10 med Vista-Aero skin. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hei, jeg har problemer med Forefox, jeg får ikke åpnet det. Hver gang jeg åpner det, kommer det feilmelding/kommer ikke inn på internett. Men Opera og IE8 kommer fint inn på internett, noen vet hva som er galt? Sjekk bildet under for feilmeldingen Takker på forhånd for hjelp EDIT:HAr oppdatert til siste versjon (3.0.10), men ingen forbredring Endret 4. mai 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det stemmer. 3.5 er i beta 4 og kommer nok ut i final etter en RC eller to. Kanskje i Juni en gang uten at jeg er for sikker på det. Ok Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei, jeg har problemer med Forefox, jeg får ikke åpnet det. Hver gang jeg åpner det, kommer det feilmelding/kommer ikke inn på internett. Men Opera og IE8 kommer fint inn på internett, noen vet hva som er galt? Sjekk bildet under for feilmeldingen Takker på forhånd for hjelp EDIT:HAr oppdatert til siste versjon (3.0.10), men ingen forbredring Det problemet er løst Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har en aldri så lite request. Er det mulig å få det til slik at startsiden i firefox er de 9 mest besøkte sidene? Slik som det er i Opera og Chrome? Hadde egentlig tenkt til å bruke chrome (nyformatert og windows 7 RC), men den funket visst ikke, så jeg tok gode gamle firefox, men det hadde vært tøft om det fantes noe som fikk det til å funke slik. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er ikkje slik i Opera, der er det ni sjølvvalde sider. Men kan denne hjelpe: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4810 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Heisann. Har nettopp konvertert til Firefox etter mye kuking fra Opera sin side. Men det er en funksjon jeg savner nå, som jeg hadde i Opera: hvis jeg skriver inn et ord i Google-baren oppe til høyre, og vil søke på dette i en ny tab, hvordan gjør jeg dette? Hvilken tastekombinasjon? Kronglete forklart, men mener altså funksjonen "shift + enter" i Opera. Åpne resultatene av søket i et nytt vindy/ny tab, liksom. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Skriv i adresse linjen: about:config og finn browser.search.openintab og sett denne til true. Hvis denne ikke eksiterer hos deg, opprett en ny boolean linje med det navnet. atlef. Endret 11. mai 2009 av atlef Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Flott! Nå er jeg veldig kravstor, men er det mulig å stille inn slik at denne "åpne i ny tab-funksjonen" kun virker når man trykker en tastekombinasjon? F. eks som i Opera; hvis man trykker Enter, så åpnes resultatene av søket i samme tab. Hvis man trykker Shift + Enter, så åpnes det i ny tab. Er dette mulig i Firefox? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 HEHEY jeg savner denne funksjonen i addresselinja og! at shift + enter åpner addressen i en ny side. Er dette virkelig en funksjon som er utelatt i Firefox??? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tastatursnarveier@Mozilla Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ah! Der ble addresselinjeproblemet løst, ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå