Gå til innhold

Tråden for Firefox 3.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:p tipper det er fullt av bugs.

Minefield er strengt tatt bare Firefox minus all testing og bugfiksing en endelig versjon har gått gjennom. Det betyr at det kan være alt fra små bugs til digre feil som kan kræsje hele maskinen. Navnet i seg selv burde egentlig gi en god pekepinn på hva det er snakk om. ;)

En litt mer fyldig innføring finnes her. :)

Lenke til kommentar

I 'Verktøylinjen for bokmerker' har jeg knapper for "bokmerker" og "Legg til Bokmerker".

Når jeg prøver å dra disse vekk så forsvinner hele verktøylinjene, altså alle mine andre bokmerker.

Går det an å fjerne kun disse to knappene?

Er FF 3.0.10 med Vista-Aero skin.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har problemer med Forefox, jeg får ikke åpnet det. Hver gang jeg åpner det, kommer det feilmelding/kommer ikke inn på internett.

Men Opera og IE8 kommer fint inn på internett, noen vet hva som er galt?

Sjekk bildet under for feilmeldingen

Takker på forhånd for hjelp :)

EDIT:HAr oppdatert til siste versjon (3.0.10), men ingen forbredring

post-157620-1241446566_thumb.jpg

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Hei, jeg har problemer med Forefox, jeg får ikke åpnet det. Hver gang jeg åpner det, kommer det feilmelding/kommer ikke inn på internett.

Men Opera og IE8 kommer fint inn på internett, noen vet hva som er galt?

Sjekk bildet under for feilmeldingen

Takker på forhånd for hjelp :)

EDIT:HAr oppdatert til siste versjon (3.0.10), men ingen forbredring

Det problemet er løst :)

Lenke til kommentar

Har en aldri så lite request.

Er det mulig å få det til slik at startsiden i firefox er de 9 mest besøkte sidene? Slik som det er i Opera og Chrome? Hadde egentlig tenkt til å bruke chrome (nyformatert og windows 7 RC), men den funket visst ikke, så jeg tok gode gamle firefox, men det hadde vært tøft om det fantes noe som fikk det til å funke slik.

Lenke til kommentar

Heisann.

Har nettopp konvertert til Firefox etter mye kuking fra Opera sin side.

Men det er en funksjon jeg savner nå, som jeg hadde i Opera: hvis jeg skriver inn et ord i Google-baren oppe til høyre, og vil søke på dette i en ny tab, hvordan gjør jeg dette? Hvilken tastekombinasjon?

Kronglete forklart, men mener altså funksjonen "shift + enter" i Opera. Åpne resultatene av søket i et nytt vindy/ny tab, liksom.

Lenke til kommentar

Skriv i adresse linjen: about:config og finn browser.search.openintab og sett denne til true. Hvis denne ikke eksiterer hos deg, opprett en ny boolean linje med det navnet.

atlef.

Endret av atlef
Lenke til kommentar

Flott!

Nå er jeg veldig kravstor, men er det mulig å stille inn slik at denne "åpne i ny tab-funksjonen" kun virker når man trykker en tastekombinasjon? F. eks som i Opera; hvis man trykker Enter, så åpnes resultatene av søket i samme tab. Hvis man trykker Shift + Enter, så åpnes det i ny tab.

Er dette mulig i Firefox?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...