sharpspear Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hei javaen min har sluttet å fungere med FF, men fungerer med IE. Har prøvd å reinstallere java og FF. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har et lite problem en gang i blant når jeg ser på YouTube-filmer. De stopper etter 2 sek av seg selv og prøver jeg å fortsette hakker de et sekund videre uten lyd. Det hender oftest da jeg har hatt et FF-vindu åpent en god stund (flere timer). Det retter seg opp igjen ved å restarte FF, men ofte har jeg også store nedlastinger pågående så å restarte vil jeg tape mye tid på. Mener jeg har hørt om flere som har samme problemet, men er ikke sikker. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Det er nok et problem med flash, ikke direkte knyttet til Firefox. Fjern alt av av flash i legg til/fjern programmer i kontrollpanelet. Rensk for grundighetens skyld opp med CCleaner, restart pc-en og installer flash på nytt fra adobe.com (siste versjon er 10.ettellerannet). Sjekk for sikkerhetsskyld at du ikke kan se på videoer når du har fjernet flash (du vil få en melding om at flash mangler fra youtube) før du går videre, det vil være et tegn på at du fjernet riktig versjon. Quoter meg selv fra en annen tråd. Er ikke sikkert det funker (har ikke helt kunnet satt fingeren på hva som er feilen og siden det aldri har vært et problem for meg har jeg ikke vært helt motivert til å finne hvorfor det skjer. ), men som sagt jeg antar det er flash det er noe galt med. Si ifra om det funker. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har et spørsmål angående Firefox 3: Si jeg har 3-4 nettsider jeg sjekker regelmessig i løpet av en dag. For eksempel; dagbladet.no, gmail.com og sport.no. Er det mulig å lage en knapp på bokmerke-linjen eller på et passende sted, som åpner alle disse sidene i en fane. Tror jeg har vært borti noen lignende tidligere. Vet i hvert fall at det er mulig å velge disse sidene til å åpne hver gang jeg åpner firefox, men jeg vil ha noe å trykke på når jeg allerede har firefox oppe, som får disse favorittene frem i 3-4 forskjellige faner. Ble det uklart? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Legg dei i ei mappe og dra mappa til Bokmerkelinja. Når du klikker på mappa får du opp ei liste over alle bokmerka i mappa, og nederst står det «Opne alle i faner». Kan godt vere det finst andre måtar, med utvidingar, men denne fann eg etter nokre sekund leiting. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Legg dei i ei mappe og dra mappa til Bokmerkelinja. Når du klikker på mappa får du opp ei liste over alle bokmerka i mappa, og nederst står det «Opne alle i faner». Kan godt vere det finst andre måtar, med utvidingar, men denne fann eg etter nokre sekund leiting. Samme metoden som Torbjørn skriver her, bare mye raskere. I stedet for æ trykke på mappen og så velge "Åpne alle i faner" trykker du enkelt og greit ned musehjulet på mappen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Du kan legge til alle de sidene du vil som startside med | som skilletegn mellom dem. Du vil da kunne trykke hjem-knappen og de vil åpne seg. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det verste jeg vet er når jeg sitter f.eks. på forumet og skriver et langt innlegg og plutselig kommer borti "Tilbake"-knappen evt. et bokmerke og dermed miste alt jeg har skrevet. I Opera f.eks. så går det fint, for da kan jeg bare gå frem/tilbake (alt etter som) mens Opera husker det jeg satt å skrev på. Litt vanskelig å forklare kanskje. Men er det mulig å få det slik i Firefox også? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hva er heter den plugin som oppdaterer siden etter så så mange sekunder / minutter / timer EDIT: Problem løst, takk Skagen Endret 11. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fant denne med Google, så aner ikke om det er den du tenker på: ReloadEvery 3.0.0 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Det verste jeg vet er når jeg sitter f.eks. på forumet og skriver et langt innlegg og plutselig kommer borti "Tilbake"-knappen evt. et bokmerke og dermed miste alt jeg har skrevet. I Opera f.eks. så går det fint, for da kan jeg bare gå frem/tilbake (alt etter som) mens Opera husker det jeg satt å skrev på. Litt vanskelig å forklare kanskje. Men er det mulig å få det slik i Firefox også? Jepp. Fins et greasemonkey-script til det. Skal ha postet det litt lenger bak i tråden. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Søker på greasemonkey i tråden uten resultat Har installert selve greasemonkey-programmet vel å merke. Husker du navnet på scriptet slik at jeg får søkt det opp? Evt. andre ord som sto i samme post? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Textarea backup. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Thank you! Har nå lagt til diskusjon.no og hardware.no, men jeg opplever litt "problemer". Trykker jeg på "HURTIGSVAR" og skriver litt der, for så å gå til en annen nettside, og så trykke på tilbakeknappen så ligger det jeg har skrevet der. Men dette er ikke tilfelle når jeg skriver i "SVAR NÅ"-greia. Er det mulig å legge til denne også? Hvis ikke kan jeg selvsagt skrive alle mine innlegg ved hjelp av "HURTIGSVAR". Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg bruker alltid svar nå og har ingen problemer. Scriptet er dog aktivert som "global", mulig det er problemet? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hmm, ser ut som kanskje problemet ligger i at Firefox startes i sikkerhetsmodus hver gang. Er det en grunn til at min ikke starter som normalt? Kjører den endelige betaen av Windows 7. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Du har vel ikke "-safe-mode" på slutten av snarveien som åpner Firefox? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har eit veldig godt tilbud til firefox brukere no... Har brukt tillegsfunksjonen i ei god studt og er strålandes fornøgd! Tenesten heiter CoolIris og er ein ekstern bildeframsyner til firefox. http://www.cooliris.com/ Eks: Skal man ha bilde Firefox Logoen trykker man ganske enkelt på Cooliris knappen oppe i høgre hjørne (to firkantar) og skriv inn FireFox Logo i søkefeltet... Her får man alle treffa som hører ordet til og man slepp å bla seg igjennom sidetall ut og sidetall inn. Her får man alle bilda på ei flott 3D rekke nestan utan noko hakking! Ein kan også søke på Flickr bilder/profiler, finne youtubefilmar og SJÅ dei i CoolIris Flottaste som finst til Firefox! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 [b][url="http://*link til siden der du laster ned tillegget*"]*navn på tillegget*[/url][/b] *Informasjon om tilleget* Lag en liten anbefaling etter denne malen så slenger jeg den inn i førsteposten. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Ny versjon av Ubiquity er lansert. Selv har jeg ikke tatt i bruk Ubiquity ennå, men får se om jeg ombestemmer meg snart. Som nevnt før har jeg ikke erfaring nok til å prøve meg på en god beskrivelse så hvis noen vil skrive en liten innledning (ikke store sakene, bare nok til å vite hva det dreier seg om) så hadde det vært flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå