larsevenes Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Av en eller annen grunn har noen av mine ikoner på verktøylinjen forvunnet. Dette gjelder Gmail notifier og ad-block. Når jeg nå klikker meg inn på Vis->Verktøylinjer->Tilpass, finner jeg bare standard ikoner som jeg kan dra over til verktøylinjen. Jeg har nyeste Firefox 3.0.3 og oppdatert alle utvidelsene. *Edit* Av en eller annen grunn fikk jeg tilslutt dratt på plass ikonene til verktøylinjen. Men nå er problemet at disse ikke lagres. Åpner jeg en ny side, er disse igjen borte, og det eneste som kommer opp er standard ikonene og min verktøylinje for bokmerker. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få lagret mine valg etter at jeg har tilpasset verktøylinjen? Legger ved to bilder som illustrerer problemet... Slik vil jeg at den alltid skal være... Men hvis jeg stenger Firefox og åpner den på nytt/åpner en ny side, ser den slik ut... Endret 25. oktober 2008 av larsevenes Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har et lite problem med at F5 ikke ønsker å fungere. Har nyeste FF og håper på en løsning. Takk på forhånd Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det bare med Fx det ikke funker? IE og eventuelt andre er uberørte? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gjelder visst begge to. Har noen hørt om dette problemet før? F5 og F6 funker dessverre ikke Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Firefox 3.0.4 lansert. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har nå FF 2.1 Beta. Går det an å få den i norsk språkpakke? SF Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Firefox 3.1 beta 1 (som er den eneste offisielle betaen foreløpig) kan finnes på norsk her. Beta 2 vil lanseres i løpet av de første dagene i Desember, altså vil jeg tro den er her innen en uke. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har en merkelig feil i min FF 3.0.4. Når jeg venstreklikker nedlastningslinker så skjer det ikkeno. Jeg er nødt til å høyreklikke og "lagre link som". Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Prøvd å gå inn på verktøy-instillinger, men finner ingenting på det der. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan jo alltids prøve FF Beta? Har nyeste her selv og det funker som krutt! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan jo alltids prøve FF Beta? Har nyeste her selv og det funker som krutt! Merkelig. Der funka det. Rart at en så liten ting sku forsvinne Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har en merkelig feil i min FF 3.0.4. Når jeg venstreklikker nedlastningslinker så skjer det ikkeno. Jeg er nødt til å høyreklikke og "lagre link som". Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Prøvd å gå inn på verktøy-instillinger, men finner ingenting på det der. Vet ikke hvordan du fikser det, men prøv å alt-klikk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Bare så det er sagt en gang for alle: En beta er en testversjon, den kan funke helt fint, men kan like gjerne kræsje, slette alle filene dine og sette fyr på pc-en din, hvis du ikke er villig til å ta sjansen vent noen måneder på den endelige versjonen av Firefox 3.1, den er vel verdt å vente på. Hvis betaen funket for deg er det nok bare ett eller annet feil med installasjonen din (vanskelig å si hva sånn uten videre), det enkleste er bare å eksportere ting som bokmerker og lignende, reinstallere Firefox for så å importere alt på nytt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sånn uansett er jeg rimelig sikker på at beta2 er sikrere enn beta1. Det er nok lite fare ute og går ennå. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Har et irriterende problem når jeg surfer med Firefox: Hvorfor får jeg dette problemet? Det kom når jeg gikk inn på en artikkel i Aftenposten. Får det regelmessig når jeg leser på nyhetssider. ps. FF fryser og må startes på nytt. Endret 8. desember 2008 av O.J Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ingen Adblock ? Forslag fra Mozilla sitt forum er å oppdatere en WMP plugin. Endret 8. desember 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Ny beta av Firefox 3.1 (beta 2) tilgjengelig. For de som vil prøve ut Fx 3.1 så anbefales det å bruke offisielle betaer da nightly builds og pre-betaer kan skape en del krøll (ikke at betaer ikke kan, men det er fortsatt hakket bedre). Bruker den selv og det funker veldig bra. Rask og med en del nye funksjoner. En gjennomgang av den nye betaen finnes her. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Direkte lenke til nedlastingssidene. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Ny sikkerhetsoppdatering til Firefox 3 (3.0.5) ute. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Videoer med innføring i noen av Firefox 3s funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå