Joney Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Lurer på hva det vil si at noe er sporadisk? Sammenheng: "Kun sporadisk personopphold i byggning". Takker for svar! - Joney Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Trodde sporadisk betød noe liknende "kun innimellom, sjeldent, ikke så ofte" jeg da men. Det passer vel ikke helt her? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) sporadisk -; som forekommer spredt, tilfeldig: det meldes om sporadisk skyting på grensen / vi har da vekslet noen ord, sånn rent sporadisk / sykdommen opptrer sporadisk (mots. epidemisk)Etym.: ty., fr., gr. avl. av speirein strø, så; se -isk Det ordnett sa om saken iallefall. Endret 8. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Trodde sporadisk betød noe liknende "kun innimellom, sjeldent, ikke så ofte" jeg da men. Det passer vel ikke helt her? Trudde noe lignende, aka kun ukjente folk i byggningen. Men er ikke helt sikkert. Dette er i forbindelse med brannsikkring og kunnskap om nødutganger osv. Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Da tolker jeg det som at bygningen ikke blir brukt så mye, kun innimellom jeg. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) sporadisk -; som forekommer spredt, tilfeldig: det meldes om sporadisk skyting på grensen / vi har da vekslet noen ord, sånn rent sporadisk / sykdommen opptrer sporadisk (mots. epidemisk)Etym.: ty., fr., gr. avl. av speirein strø, så; se -isk Det ordnett sa om saken iallefall. Ah, flotters! Da tolker jeg det som at bygningen ikke blir brukt så mye, kun innimellom jeg. Heller mer noe ala butikker, kjøpesentere og lignende der folk har lite kunnskap til rømningsveier. Endret 8. juni 2008 av Joney Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Eeh ja. Samme det. Heh, bare du kom fram til noe, så.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Heller mer noe ala butikker, kjøpesentere og lignende der folk har lite kunnskap til rømlingsveier. Øhm, hvordan kom du fram til det? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 "Rømlingsveier" var da et morsomt ord. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Heller mer noe ala butikker, kjøpesentere og lignende der folk har lite kunnskap til rømningsveier. Øhm, hvordan kom du fram til det? Hehe, bare i sammenhengen kombianlegg. Som jeg leser på til eksamen i dette øyeblikk.. Endret 8. juni 2008 av Joney Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Sjeldent, gjerne med ujevne mellomrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå