tomcse Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hei og ho Jeg får ikke til å sette PC'n i hvilemodus, jeg får nemlig bare opp melding om at min skjermdriver hindrer maskinen å gå i hvilemodus. Det hører med til historien at jeg heller ikke lykkes i å få mine to harddisker til å slå seg av når de ikke har vært i bruk på en stund. De bare surrer upåvirket rundt selv etter 20 minutter slik jeg har stilt inn. Alt skal stemme angående strømstyring i BIOS også... What's wrong?? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 XP overstyrer BIOS. Du må gjøre settingene i XP! skarsk Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg har satt strømstyring på disabled i BIOS, og gjort alle settings i XP. Men ikke'no funker. Jeg får heller ikke til å sette PC'n i hvilemodus. Jeg oppdaterte skjermdriveren, så nå er det i stedet tastaturdriveren som hindrer maskina i å gå i hvilemodus... Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Har du siste BIOS? Ofte hjelper det å oppgradere den. Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Jada, jeg følger opp med siste BIOS til enhver tid. Kan det være VIA's 4in1 drivere som står bak det hele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå