Panic Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hei, her om dagen begynte min K850i å fuske skikkelig. Kameraet reagerte ikke og plutselig idag da jeg våkna var telefonen umulig å slå på. Prøvde å sette inn laderen, men da begynte bare en rød LED-lampe å lyse under av/på knappen. Skal sies at mobilen min ble sølt vann på for en stund siden, men da tok jeg ut batteriet og lot telefonen tørke i 1-2 dager. Etter det funka den helt fint til nå nylig. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Hvis det skyldes vannskade får jeg det vel ikke dekt på garantien heller? Endret 8. juni 2008 av Panic Lenke til kommentar
Panic Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Edit: Da starta telefonen å lade. Det lyste vel rødt siden batteriet var helt tomt. Kameraet er fortsatt ikke i orden. Går ikke å ta bilde og det henger seg bare opp. Endret 8. juni 2008 av Panic Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det røde er der den infrarøde senderen er, usikker på hvorfor de har plassert den der Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Det røde er der den infrarøde senderen er, usikker på hvorfor de har plassert den der Men K850i har jo ikke IR så vidt jeg vet, og isåfall hadde den vel ikke lyst heller. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Å? trodde alle hadde IR ennå jeg...Da aner jeg ikke hva det er Lenke til kommentar
Nessa92 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 På min W810i lyser en rød LED-lampe under av/på knappen når jeg prøver å skrue den på når den er tom for strøm. Er vel noe i den duren, siden du også har Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå