Neo The 1 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hvor varmt bør et grafikkortvære? Mitt var jævla varmt når jeg kjente på det i stad og da hadde pc'n idlet.. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 vanskelig å svare på når du ikke sier hvaslags grafikkort det er snakk om Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Alle PC komponenter er varme. Last ned et program fra internett som kan måle temperaturen og post denne du Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Er det sensor på skjermkort da? Har ikke funnet noen temp i SiSoft på mitt Creative GeForce ti 4400 i alle fall... Men det kan jo være det er noen kort som har(?) Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Er det sensor på skjermkort da? Har ikke funnet noen temp i SiSoft på mitt Creative GeForce ti 4400 i alle fall... Men det kan jo være det er noen kort som har(?) Ja eller man kan montere en sensor på kortet Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 på GF4 Ti serien tror jeg det bare er Asus som har innebygd GPU temp-sensor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå