Blåbær Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Finnes det et vaskeri i Oslo der man bare kan gå og vaske klær og gå hjem, slikt som er vanlig i USA. Ingen i blokka har vaskemaskin men et felles vaskerom i første etasje, men problemet er at man ikke kan vaske på søndager, så om noen kjente til slike vaskerier så hadde det vært fint. Snakker altså ikke om renserier, da det tar fryktelig lang tid og koster masse penger. Bare vanlige klær som skal vaskes i vanlige vaskemaskiner under normal vask. Så hvis det finnes og har søndagsåpent hadde det vært kjempefint. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 http://gul.no/BV-6336 Kan anbefales av meg. Åpningstidene er ikke så verst heller! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for info men hva er prisene de opererer med? Er det med vaskepulver eller ikke? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Fritt vaskepulver. Vet ikke om det besvarte spørsmålet ditt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Ikke ang priser, men greit å vite. Men om jeg skulle ha behov for å bruke dem så tror jeg nok jeg hadde stolt på å bruke mitt eget vaskepulver. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Det er et vaskeri i Sannergata også, tvers overfor gamle Ringnes bryggeri. Det er et i Sannergata 25, som er nærmere Carl Berner. 21-bussen stopper like ved begge to. Aner ikke noe om priser. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 tar opp denne tråden jeg. finnes det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Lenge siden denne tråden var oppe, men kan gi ett svar på hva jeg (vi) gjorde. Fikk samboeren til å bli styreleder i borettslaget og noe av det første hun gjorde var å tillate vasking på søndager, til enkelte eldres irritasjon selvfølgelig. Men google er jo ett alternativ kanskje? http://goo.gl/tJQ0j 1 Lenke til kommentar
allanS Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 hei, Kjenner du noen mer tøy? Noen som vet er hva prisene? MVH allan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå