bazzo Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har funnet en bærbar dvd spiller som jeg tenkte å kjøpe. Jeg skal ha 2 stk spillere og fant disse på Komplett. Er det de samme spillerne eller er det forskjell på de dobble, hvis jeg kjøper 2 av denne til 1295,- stk. så sparer jeg jo 400,- i forhold til denne doble pakken til 2995,- Noen som vet forskjellen på å kjøpe 2 i en pakke eller bare bestille 2 stk av den til 1295,- ? Lenke til kommentar
kuami Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har funnet en bærbar dvd spiller som jeg tenkte å kjøpe.Jeg skal ha 2 stk spillere og fant disse på Komplett. Er det de samme spillerne eller er det forskjell på de dobble, hvis jeg kjøper 2 av denne til 1295,- stk. så sparer jeg jo 400,- i forhold til denne doble pakken til 2995,- Noen som vet forskjellen på å kjøpe 2 i en pakke eller bare bestille 2 stk av den til 1295,- ? Er vel den samme spilleren, men mangler nakkestøtte feste. Fås kjøpt løst for 295.- pr stk. Dvs 1295.- x 2 + 295.- x 2= 3180.- Kitet til 2995.- med 2 stk inneholder "nakkefester". Kjøpte idag 7" settet og det fungerer perfekt. Skjermene har den samme oppløsningen som 8,5". Bag, nakkefester og alt følger med. 2490.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå