Gå til innhold

Hvilken divX player

fudun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah... bsplayer, finnes den fortsatt... husker jeg hadde en tidlig versjon som også var veldig buggete.

Du mener det er det beste nå?

Kom gjerne med begrunnelser på hva som gjør de best, er det funksjonalitet, bildekvalitet, stabilitet, hasighet osv....

Lenke til kommentar

Billedkvaliteten er avhengig av kildematerialet og kodeken, ikke særlig avspilleravhengig.

Hastighet?

Bsplayeren min (0.834) har ikke dødd på seg til nå, men stabilitet er avhengig av andre faktorer.

Personlig synes jeg mplayer2.exe er dugelig til alt annet enn MPEG-2-enkodet materiale, men Bsplayer overgår den i funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Lars: kom ikke på et brukbart ord i farta når jeg skrev hastighet, tenkte bare på hvor stort og dårlig programmert det var, altså hvor lang tid det tar å starte osv.

har du prøvd zoomplayer som de andre folka nevnte? Hadde ikke hørt om det.

Men med bsplayer kan jeg slippe fullstendig unna mediaplayer, eller?

Lenke til kommentar
Lars: kom ikke på et brukbart ord i farta når jeg skrev hastighet, tenkte bare på hvor stort og dårlig programmert det var, altså hvor lang tid det tar å starte osv.

Ah. :)

Bsplayer er kjappere enn ThePlaya. Mplayer2.exe er støggkjapp.

har du prøvd zoomplayer som de andre folka nevnte? Hadde ikke hørt om det.

Ja. Var greit nok, men det får være grenser for hvor mange avspillere man skal ha installert. :)

Men med bsplayer kan jeg slippe fullstendig unna mediaplayer, eller?

Bsplayer eller Zoomplayer, jepp. Hm, eller, hvordan blir det med .asf og de der andre slemme formatene, mon? Streaming WM etc?

Lenke til kommentar

Takker for mye bra svar.

Er ihvertfall igang med å legge inn zoomplayer.

Skulle så gjerne ha blitt kvitt den elendige fileplayer tingen som fulgte med radeon9700 kortet (ati fileplayer), men jeg frykter at jeg kan røske med meg noe som var kjekt å ha med det samme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...