missvero Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det noen som vet om gratis skins til vista? jeg var innom Windowblinds og der er det kun en free trial på 30 dager, så må man betale om man vil ha det videre. jeg liker veldig godt å skifte utseende, men tror ikke jeg vil betale for det. noen tips??? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ikke ban meg men kan du ikke bare gå på pirateb** og søke på Windowblinds ? Lenke til kommentar
missvero Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) ikke ban meg men kan du ikke bare gå på pirateb** og søke på Windowblinds ? jeg søkte ¨på pirateb og da kom det blog og bildedeling og slikt. så prøvde jeg the pirate bay. er det ok? er det bare å søke på windowblinds så har jeg selve programmet? vil du vær så snill forklare hvordan jeg gjør det? Endret 10. juni 2008 av missvero Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ta en kikk på denne tråden. Her får du tips til hvordan du endrer skins, helt gratis... pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå