Hootie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Eg og samboeren min snakker om å kjøpe ein stasjonær pc som me skal ha på "kontoret" her heima. Ho vil ha denne til å skrive på og bruke den til scrapbooking, der ho kopler den opp mot ein maskin som skriver ut bokstaver, figurer o.l. Eg vil kunne bruke den til å redigere film og bilder + at eg skal ha den som ein fildeler, der eg kan lagre bilder, film og musikk. Kva er det beste løysningen her? Da me kun har 2 bærbare maskiner pr. i dag, så trenger me skjerm, tastatur osv. også. Vil helst ikkje legge så mykje penger i denne maskinen, da me stort sett kommer til å bruke dei bærbare maskinene, men det er vell kanskje greit å kjøpe ein ok maskin når me først skal handle? Helst så nærme 5000kr som mulig, men absolutt ikkje over 8-9000kr. Går det å bruke ein sånn pc som ein server der eg kan dele f.eks. bilder på nettet med familien, eller må eg da ha ein eigen server til dette? Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Ingen som har tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå