efjeldse Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vær obs på at trykkboksene må holdes rett under bruk, hvis ikke spruter de væske, noe som vi også vet er uheldig Lenke til kommentar
Zonnibel Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Vær obs på at trykkboksene må holdes rett under bruk, hvis ikke spruter de væske, noe som vi også vet er uheldig Jaha... holdes rett... spruter væske... Lett skal det såvisst ikke være å være eier av kompliserte duppeditter Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Joda, er enkelt nå som du har lært det På verkstedet der jeg jobbet tidligere, byttet vi MANGE strømforsyninger som var defekte grunnet støv. Ikke nødvendigvis fuktig, slik Nuffern sier. Mye støv fører gjerne med seg strømførende partikler. Uansett: Det er trolig bare strømforsyningen din som er død. Sansynligheten for at maskinen din er helt død etter bytte av strømforsyning er særdeles lav. Det hender at et defekt psu kan dra med seg andre komponenter, men det er veldig skjelden Lenke til kommentar
Zonnibel Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Uansett: Det er trolig bare strømforsyningen din som er død. Sansynligheten for at maskinen din er helt død etter bytte av strømforsyning er særdeles lav. Det hender at et defekt psu kan dra med seg andre komponenter, men det er veldig skjelden Jeg håper det bare er strømforsyninga ja. Det jeg håper det ikke er, er at hovedkortet har gått som følge av kortslutta psu... Da snakker vi helt andre boller og kostnader. Men siste nytt: En gledens dag!! Iallfall antagelig... Apple har gått med på å bytte psu kostnadsfritt iht. reklamasjon - så sant de ikke finner ut at psu har tatt kvelden pga. feil i strømnettet. Hvordan de helt eksakt kan se dette vites ikke, men jeg håper jeg står sterkt i og med at Hafslund har bekrefta at det ikke har vært noen feil i nettet. Hvis alt er i orden etter bytte av psu, er saken løst på beste måte (bortsett fra altfor lang ventetid da). Hvis derimot hovedkortet (eller andre ting?) har gått føyken i samme slengen, må jeg gå på med krum hals igjen. For prisen på den reparasjonen ligger i en helt anna prisklasse... Kryss fingra! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Da har du paragrafene om følgefeil på din side! Lenke til kommentar
Zonnibel Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Da har du paragrafene om følgefeil på din side! Ja, det var det jeg også kom på litt seinere! For de kan jo umulig ta på seg bytte av psu (altså innrømme at det var den som hadde en defekt, og dermed ingen feil i strømnettet), for så å nekte å bytte hovedkort eller annet når det isåfall vil være en direkte følge av defekt psu Nå gjelder det bare å få fiska fram de paragrafene, just in case Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå