Max_Drunk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jepp jepp.Har problemer med å logge meg på xbox live.starter xbox 360 og skal logge meg inn og da får jeg denne beskjeden: "Your account has been suspended due problem with your payment option. Please use a different payment otion or update your current information in Account Management".Og så får jeg 2 valg,"update profile" eller "cancel".og trykker jeg "update profile" så kommer jeg ikke inn for å rette på feilen.og siden jeg ikke får logget meg på xbox live så får jeg ikke rettet noe som helst.noen som har vert borti samme problem og kan hjelpe? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Logg deg inn via www.xbox.com og oppdater betalingsinformasjonen din der. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) ok.nå ble jeg nesten litt flau for d visste jeg jo egentlig.sorry, det er bare ikke dagen min i dag.thanks anyway! GDI Endret 8. juni 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå