Primano Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg skal investere i et nytt system basert på X48 Chipset og er litt usikker på hva slags hovedkort, prosessor og minne jeg bør velge. Jeg vil her sette opp et forslag og vil gjerne ha komentarer. MSI X48C Platinum Intel Core 2 Quad Q9550 Corsair TWIN3X Dominator DDR3-1800 Fra før har jeg: (setter opp dette pga. hensynet til plass, kompabilitet osv) Lian Li ATX Miditower PC6070BSCANDV2. MSI T2D512 N9800GTX skjermkort. Corsair HX 620W strømforsyning. Zalman CPU-kjøler CNPS9700NT. Jeg ønsker å kjøre Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Eng versjon 64-bit DVD-versjon, SP1. På forhånd takk for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 virker som om du allerede har bestemt deg for komponenter. jeg vinkler mere mot abit og gigabyte en andre hovedkort produsenter.. Lenke til kommentar
Primano Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 virker som om du allerede har bestemt deg for komponenter. jeg vinkler mere mot abit og gigabyte en andre hovedkort produsenter.. Hva tror du om minnevalget da? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 du har valgt et greit merke. selv går jeg for ocz når det er mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå