tasjlbaill Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 har for øyeblikket: GForce 7800gt 2 GB RAM AMD Athlon 3700+ ASUS A8N SLI nettopp kjøpt AoC og jeg sliter veldig; all grafikk på minimum og det hakker og står i under 20 FPS. Trodde PCn skulle holde bedre enn det selv om den er noen år gammel. Noen med peiling som ser noen åpenbare flaskehalser? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tja.. sjekket at du ikke ligger over 2gb i minnebruk? Isåfall, avslutt alt annet enn AoC. Skjermkortet er relativt solid, men du kan vurdere å oppgradere til dualcore cpu. Burde få tak i ganske billig dualcore 939 cpu nå, enten den er brukt eller ny. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg hadde omtrent samme oppsett selv, bare litt bedre prosessor. Oppgraderte for 3600kr til 8800gt 4gb ram et eller annet skjermkort jeg ikke husker i farta intel c2d e8400 Og nå kjører spillet utmerket! Hvis det ikke er prosessoren din som er flaskehalsen koster skjermkortet rundt 1050kr og 4gb ram rundt 700kr om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Du kan også skjekke om du har lite plass på hardiskene dine fordi spill går som regel dårligere når det er lite plass på dem (når det er mye som er installert og kjører samtidig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå