Tomzern Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Tenkte jeg skulle lakke et par svarte 8cm vifter som jeg har liggende... Lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe selvlysende spraylakk...?? Veit at det finnes, men jeg veit ikke hvor.. Mvh Tomzern Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Prøv på biltema eller clasohlson. Hørtes kult ut!! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 De hadde fluoriserende lakk på biltema, men ikke selvlysende. . heh Fikk ideen fra denne siden: http://www.bit-tech.net/article/62/ Synes selv at det ser sinnsykt fett ut inder UV-lys da...Må nok stikke på biltema en tur jeg Mvh Tomzern :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Åhh det så dritt kult ut! Si fra kordan det gikk da Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Har nettopp lakket ei vifte med en gammel GULL-metallic lakk som jeg hadde stående, bare for å se hvordan det ble. .Det funka fett!! Absolut noe som flere burde prøve på. .Det ser kult ut når selve vifta er i gull og resten er i svart!!! :smile: Og det er enda kulere med fluoriserende lakk sikkert...Skal prøve det også når jeg får kjøpt det...(40 spenn på biltema) P.S: Til de som kanskje prøver på dette, så er det lurt å bruke primer-lakk først for da ser det mer ordentlig ut pluss at lakken sitter bedre.. Mvh Tomzern Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 sjekk på disse sidene, der ser du hvordan resultatet blir når du er ferdig;) det er min maskine og jeg lakket med flouriserende gul, fra biltema og grunning fra der oxo... PS. du må kjøpe UV lys for at de skal lyse da 8) http://www.barhaugen.tk Andreas Barhaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå