tc47 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Noen andre som ser frem til denne kampen like mye som meg? Håper Nadal matcher rekorden til Borg og vinner 4 strake French Open! Vamos Rafa! Endret 8. juni 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er ikke spesielt interessert i tennis, men forrige match jeg så var faktisk mellom Nadal og Federer. Er jo på mange måter en drømmefinale når disse to møtes. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Det er det! slå på Eurosport! Nadal ser ut som han skal ta 2-0 ledelse i sett nå ! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Rafa hadde muligens leda an uansett, men Federer spiller ikke noe særlig bra nå.. spanjolen er en fryd å se på, men jeg vil se Federer vinne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Hehe er dessverre en stor Rafa fan, og nå ser det ut som det går veien! To sett oppe og et break oppe! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ja, selv Federers teoretiske muligheter forsvinner fort her. dog, kan ikke si jeg syns noe synd på Federer, hva mer mental backup trenger han egentlig? mannen har jo snart 270 uker som nr 1! gutten som alltid rekker toget, imponerer villt her. nå slår han snart tidenes kanskje beste spiller i tre sett! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Kanskje? 5-0 nå, vi er snart der! tenk en 6-0 tilbake mot Fed etter at Fed gjorde det i fjor i en av Grand Slams, husker ikke hvilken nå men ja! Digg, må bare bli, 6-1 6-3 6-0 her, blir så uhyre deilig. Vamos Rafa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Der har vi det, å så glad jeg ble nå Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 hva skjedde, Roger?? glad kampen ikke varte lenger, det er alltid fett å se noen dominere så jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå