Vizla Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Heisann! Trenger litt hjelp med å plukke ut et passende HK Mitt P5B-e kort er på vei til å ta kvelden, så må byttes. I den anledning skal jeg samtidig gå over til vannkjøling. ( Ev. Peltier, men det kommer senere ) Må ha minimum: 1x IDE 6x Sata DDR2 støtte Integrert nettverkskort ( Ikke trådløst ) samt lydkort Gode instillingsmuligheter i BIOS Jeg har tittet litt på Mars, P5K-e mm. men har totalt mistet oversikten etter et år på sidelinja når det kommer til HK. Kjøling på kortet har ingenting å si, skal ha vann på SB/NB/Mosfet. Alle svar mottas med takk! Endret 8. juni 2008 av Vizla Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 kan med sikkerhet anbefale dette =) https://prisguiden.no/product.php?productId=94804 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Så absolutt en kandidat, ser den har blitt presset over 500FSB. Takk for forslaget Endret 8. juni 2008 av Vizla Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 min går på 500 mhz akuratt nå =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå