Schneiderlin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, Hva er din favoritt frokostblanding? Har spist de samme Coco Pops Crunchers lenge nå. Noen som har noen andre forslag til frokostblandinger? Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Rugfras med rosiner. Sundt og godt Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 De er gode, ja ... Men synes Weetos er bedre. Synd det ikke er Apple jacks og Froot loops i Norge. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Weetos en sikker vinner! min favoritt hvertfall edit ; ja synd med Froot loops , sku ønske dem solgte det i norge! edit2; nå fikk jeg utrolig lyst å bestille Denne pakken! 6 stykker for 135 kr? da er vi under toll og slikt? og holdbarhetsdato og slikt er bra eller? Endret 8. juni 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 De er gode, ja ... Men synes Weetos er bedre.Synd det ikke er Apple jacks og Froot loops i Norge. Ja, bestilte froot loops fra USA en gang. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nesquick Frokostblanding og Weetos Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ingen som har nevnt Ica sin Crunchy müsli med jordbær smak, den er jo klart en vinner. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 De er gode, ja ... Men synes Weetos er bedre.Synd det ikke er Apple jacks og Froot loops i Norge. Ja, bestilte froot loops fra USA en gang. Hvordan smakte de ...? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 De er gode, ja ... Men synes Weetos er bedre.Synd det ikke er Apple jacks og Froot loops i Norge. Ja, bestilte froot loops fra USA en gang. Hvordan smakte de ...? Har bare smakt "replicaen" på Lidl, og den var ihvertfall kvalm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) En sikker vinner: Edit: Har det ikke vært en quiz på dette før, for lenge siden? Endret 8. juni 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 De er gode, ja ... Men synes Weetos er bedre.Synd det ikke er Apple jacks og Froot loops i Norge. Ja, bestilte froot loops fra USA en gang. Hvordan smakte de ...? Syns de smakte vedlig godt, smaker veldig søtt. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Favoritten min er en banan-frokostblandin, men jeg tror ikke den er å få kjøpt i Norge. Post Banana Nut Crunch heter den. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har bare smakt "replicaen" på Lidl, og den var ihvertfall kvalm Som forventa ... Syns de smakte vedlig godt, smaker veldig søtt. Hm. Kanskje jeg skulle bestilt litt. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hah. Fruit Loops tar helt av. Kjøpte med 3 pakker hjem fra usa. Blir så sykt kvalm av bare en bolle. Men den dærre Fitness And Fruits er favoritten nå for tiden^-^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Crüsli sol frokost Endret 9. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 De fleste frokostblandinger over 40kroner pakken er som regel knallgode, men de egner seg nok like godt som snacks mtp. sukkerinnholdet. Tar som regel til takke med melk og cornflakes uten sukker, selv om jeg som regel spiser brødskive. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg bruker bare Havregryn, rosiner, frukt og melk. Kjempegodt og sundt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå