Møreboy Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hei! I morgen skal jeg ut en liten tur å møte en jente jeg aldri har møtt før. Problemet mitt er at begge vi er veldig sjenerte, og hvertfal jeg er redd for at det kommer til å bli stille mens vi er sammen. Hva kan vi snakke om? Hva er gode temaer og sånt? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Alt mulig, akkurat den biten kan du ikke planlegge. Det er smaltalk, ikke alle er veldig flinke på det. Jeg har mange jenter på facebook jeg har truffet på f.eks bussen eller på butikken. Det er bare å bruke det du har tilgjengelig, felles tema er viktig. Det er ikke en monolog. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Nei, det blir for dumt å planlegge noe sånt ... Bare snakk om det som føles naturlig der og da. Om det blir litt stille får dere bare le av det, sånt skjer med nesten alle. Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Ok. Men jeg har på følelsen at det blir alt for stille.. Sånn at det nesten bli flaut.. Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det kommer til å bli flaut, men det går over. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Some1 scored today! Neida, men frå spøk til alvor: finn fram felles interesser og slikt. Spøk og tull med ho Ver forsiktig med ironi, sidan de ikkje kjenner kvarandre så utruleg godt. Jenter har diverre ikkje så enorme antenner for ironi. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Drit i felles interesser. Snakk om ting du synes er utrolig kult! Ting som fascinerer deg. Fascinasjon smitter. Og for all del, led samtalen. Ikke vent på at hun skal underholde deg. Og husk, det er alltid bedre å si noe enn å ikke si noe. Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvis det blir pinlig stemning kan du bare si: "Få se på fitta'ri a!" og jeg kan garantere at det ikke blir noe særlig pinlig stemning lenger... Mao enten ingen stemning (dama stikker), eller fullt kjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå