Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Hei.

Jeg fulgte med på prison break tidligere, men datt ut for ca 1 år siden. Kan dere hjelpe meg å finne tilbake til siste episode jeg så? Det var i sesong 4.

Mer her:

Han FBI(?) fyren som hjalp Scofield og de stikker av med Scylla.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg fulgte med på prison break tidligere, men datt ut for ca 1 år siden. Kan dere hjelpe meg å finne tilbake til siste episode jeg så? Det var i sesong 4.

Mer her:

Han FBI(?) fyren som hjalp Scofield og de stikker av med Scylla.

Det må være episode 12 det, Selfless . Så neste du skal se er 13, 'Deal or No Deal' :)

Husk å se filmen 'The Final Break' etter at du har sett ferdig episode 22! Der finner du ut mange av de spørsmålene du sitter igjen med etter ep. 22...

Enjoy :thumbup:

Lenke til kommentar

Heihei, lurer på noe...

Følger med på Norsk skjema men er så spennende at jeg vil prøve å skaffe noen episoder fremover.

Noen som vet hvilken episode som er den siste som gikk etter norsk skjema?

Edit: I den siste episoden ble Sarah fengslet og de planlegger å få henne ut.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Selve sesongavslutningen gikk på TV3 for 1 1/2 uke siden... Siden du nevner at de prøver å få Sara ut av fengesel, så gikk vel første del av filmen 'The Final Break' på TV3 forrige torsdag. Ser nå at andre del går nå på Torsdag (kl. 21.30 ). Da er det 45 spennede minutter igjen, så er Prison Break dessverre over for deg :roll:

Enjoy!

Lenke til kommentar
Selve sesongavslutningen gikk på TV3 for 1 1/2 uke siden... Siden du nevner at de prøver å få Sara ut av fengesel, så gikk vel første del av filmen 'The Final Break' på TV3 forrige torsdag. Ser nå at andre del går nå på Torsdag (kl. 21.30 ). Da er det 45 spennede minutter igjen, så er Prison Break dessverre over for deg :roll:

Enjoy!

Takker for svar...

Begynte å lure litt ja siden jeg så siste episode og alt løste seg, derfor ble jeg veldig overrasket når jeg så det fortsatte :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 år senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...