TMB Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er reklame for sesongpremiere på TV3 på Torsdag :S Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jaja men jeg skjønte ikke noe pga sesong 4 sendte de jo i fjor..men whatever Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 De kan ikke ha sendt hele S4 i fjor, i alle fall, ettersom den ikke var ferdig i USA før i mai i år. Men de startet gjerne å sende den da, kanskje de reklamerer for å starte opp igjen etter pausen (som var etter episode 16 på FOX). Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det de reklamerer for ja. Men høres vel bedre ut med sesongpremiere enn fortsettelse på sesongen vi sendte sist. Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hva heter skuespilleren som spiller mora til Michael Scofield i den episoden som gikk ikveld ? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei. Jeg fulgte med på prison break tidligere, men datt ut for ca 1 år siden. Kan dere hjelpe meg å finne tilbake til siste episode jeg så? Det var i sesong 4. Mer her: Han FBI(?) fyren som hjalp Scofield og de stikker av med Scylla. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei. Jeg fulgte med på prison break tidligere, men datt ut for ca 1 år siden. Kan dere hjelpe meg å finne tilbake til siste episode jeg så? Det var i sesong 4. Mer her: Han FBI(?) fyren som hjalp Scofield og de stikker av med Scylla. Det må være episode 12 det, Selfless . Så neste du skal se er 13, 'Deal or No Deal' Husk å se filmen 'The Final Break' etter at du har sett ferdig episode 22! Der finner du ut mange av de spørsmålene du sitter igjen med etter ep. 22... Enjoy Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Heihei, lurer på noe... Følger med på Norsk skjema men er så spennende at jeg vil prøve å skaffe noen episoder fremover. Noen som vet hvilken episode som er den siste som gikk etter norsk skjema? Edit: I den siste episoden ble Sarah fengslet og de planlegger å få henne ut. Endret 20. september 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Selve sesongavslutningen gikk på TV3 for 1 1/2 uke siden... Siden du nevner at de prøver å få Sara ut av fengesel, så gikk vel første del av filmen 'The Final Break' på TV3 forrige torsdag. Ser nå at andre del går nå på Torsdag (kl. 21.30 ). Da er det 45 spennede minutter igjen, så er Prison Break dessverre over for deg Enjoy! Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Selve sesongavslutningen gikk på TV3 for 1 1/2 uke siden... Siden du nevner at de prøver å få Sara ut av fengesel, så gikk vel første del av filmen 'The Final Break' på TV3 forrige torsdag. Ser nå at andre del går nå på Torsdag (kl. 21.30 ). Da er det 45 spennede minutter igjen, så er Prison Break dessverre over for deg Enjoy! Takker for svar... Begynte å lure litt ja siden jeg så siste episode og alt løste seg, derfor ble jeg veldig overrasket når jeg så det fortsatte Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 hva vil det si å t-bag'e noen? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Det får du lese selv http://answers.yahoo.com/question/index?qi...15131855AARZUAM For dere som likte karakteren Charles Westmoreland, så er Muse Watson (Westmoreland) med i tirsdagens episode av NCIS! Se filmen hos Youtube Endret 1. november 2009 av tjotr Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nice, Muse Watson har ikke vært på NCIS på en god stund nå. Og Robert Patrick i tilegg blir bra. Men kanskje mer nevnbart i NCIS-tråden siden Muse Watson trossalt er "recurring" på NCIS? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kom tilfeldigvis over det på Prison Break Buff tidligere i dag, så tenkte jeg kunne slenge det med da jeg skulle svare her Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 For de som ikke har fått det med seg, så blir det sannsynligvis en ny sesong av Prison Break: http://www.theguardian.com/tv-and-radio/tvandradioblog/2015/jun/03/repeat-offenders-prison-break-joins-24-and-heroes-in-the-reboot-gang Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Vel.. hovedpersonen døde jo i The Final Break, så da blir det i såfall en reboot Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Nei, Sucre blir hovedpersonen. MARICRUZ MARICRUZ MARICRUZ!! JOSSAMIO! MAMA! MARICRUZ MARICRUZ!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå