Nevnarion Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 En flott avslutning Da var det over, for godt, og det endte med stil, og ett av de mest rørende øyeblikkene når Michael tok en siste farvell på den videoen. Han virket så oppriktig, så lykkelig over å kunne sikre at Lincoln, Sarah og Michael Jr. var trygge, og han ofret seg for det. Virkelig, en stor mann, en helt, uten tvil. Hvil i fred Michael, du er fri nå, som du selv sa. Lenke til kommentar
Pensarando Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Forstår virkelig ikke at dere kan si at Michael endelig var 100% lykkelig. Etter mitt syn er han 100% død, og jeg er veldig ulykkelig. Noen som vet om noen intervju og liknende av Wentworth av nyere dato? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Forstår virkelig ikke at dere kan si at Michael endelig var 100% lykkelig. Etter mitt syn er han 100% død, og jeg er veldig ulykkelig. Noen som vet om noen intervju og liknende av Wentworth av nyere dato? Han klarte jo å gjera Linc og Sarah og ganske mange andre lukkelege, det er noko han kan vere tilfreds med. 100% lukkeleg er han nok ikkje nei, det optimale ville jo vore at han fekk leve livet ut med Sarah, ungen, Linc og dei andre. Men det ligg mykje lukke i å gjera andre lukkelege. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen som har hørt noe om en Prison Break fan edit episode? hørte det var en som snakket om den på skolen idag. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Så de to siste episodene nå. Likte avslutningen veldig godt Trist med Michael, men det var en god avslutning. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 er episoden kommet i hd kvalitet ? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Episoden/filmen er ikke sendt andre steder enn i Isreal, så jeg har mine tvil. Sendes vel i statene nå i kveld. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 ah okey, tørte ikke gå lenger bak i tråden for støtte på spoilere Prison break må ses i 720p Gleder meg Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg synes ærlig talt det ble halvveis i siste episode. Det har alltid vært en del gjentakelser i PB, men det var i overkant mye. Og så var det en hel del som var.. tja, syltynt. At Sara i det hele tatt ble satt inn i fengselet på ca null grunnlag, at Scofield ikke evnet å finne på en annen og tryggere måte på å koble ledningene på++.. Selv om budskapet var bra og det var en del rørende scener, er jeg nok skuffet på vegne av FB Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Cryflopp: Vises ferdig omtrent midnatt i England i kveld! Vises IKKE i USA siden det kommer ikke på TV der, men direkte på DVD/Blu Ray senere i juni! For en gangs skyld fikk Europa noe først (og "gratis"). Så det blir nok tidlige timene av i morgen den er out and about. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Begge to (separate) i 720p er ute gitt! Yay, gode nyheter. Endret 28. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva er det egentlig snakk om? 2 ekstra episoder som følger etter egentlige siste episoden, eller 2 episoder som gir en alternativ slutt? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ingen av delene, egentlig. Det forklarer deler av det som skjer i perioden fra de blir frikjent og til de står med Michaels grav i slutten av de vanlige episodene. Det er ikke en alternativ slutt, men de forklarer et par spørsmål man sitter igjen med. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Da var den sett. Ufattelig trist på slutten der, må innrømme det var et par tårer på vei. EDIT: Nå er det nok ingen grunn for spoilertags siden er vist på TV. Vet det var Britisk TV men den er vist på "vanlig" TV nå ihvertfall. Uansett, jeg må si at jeg er helt enig Dexter på forrige siden. For en herlig TV-serie karakter Michael er, bare herlig. Måten de avsluttet det hele med at han sier at de endelig er "frie" er så perfekt. Takker Prison Break for 4 sesongene, jeg elsket serien og er glad at de fortsatte hele veien selvom den fikk så mye dritt slengt mot seg. De ekte Prison Break fans som meg vet jeg setter pris på alle sesongene og er glad for at de finnes. Kommer til å savne Michael. Endret 29. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Da var de siste episodene sett ja, var trist slutt dette ja Prison break har vært alt i alt en god serie, men Sesong 1 kommer jeg aldri til å gå lei. Det er den som er 100% gjennomtenkt og genial på alle måter, alt passer der. Prison break vil stå som en av de beste seriene jeg noen gang har sett hvertfall Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Da var de siste episodene sett ja, var trist slutt dette ja Prison break har vært alt i alt en god serie, men Sesong 1 kommer jeg aldri til å gå lei. Det er den som er 100% gjennomtenkt og genial på alle måter, alt passer der. Prison break vil stå som en av de beste seriene jeg noen gang har sett hvertfall Så absolutt også! Sesong 1 var gjennomtenkt til de grader! Sesong 2 fokuserte på den spennende jakten på rømlingene, ikke for å glemme Alexander Mahone - Michaels IQ-fiende. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Å FY FAEN! Hvilken bil er det Michael kjører i episode 23, da han blir forfulgt av han ene agenten? Stoppa filmen med engang! Driiiiiiiit fin bil as!! Edit: Så ferdig begge episodene! Bra avslutning Endret 30. mai 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Å FY FAEN! Hvilken bil er det Michael kjører i episode 23, da han blir forfulgt av han ene agenten? Stoppa filmen med engang! Driiiiiiiit fin bil as!! Edit: Så ferdig begge episodene! Bra avslutning Hvor er den fine bilen? :o) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Å FY FAEN! Hvilken bil er det Michael kjører i episode 23, da han blir forfulgt av han ene agenten? Stoppa filmen med engang! Driiiiiiiit fin bil as!! Edit: Så ferdig begge episodene! Bra avslutning Hvor er den fine bilen? :o) Det står jo i posten du quota. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå