Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er mest teit er hvorfor de skulle la disse tre være igjen i Sona på slutten av sesong 3, når de uansett skulle være ute igjen umiddelbart i sesong 4. Kunne de ikke da bare latt T-Bag og Bellick rømme sammen med resten, og latt Sucre slippe å havne i Sona? Men klart, det ville ikke blitt like spennende, så...ser jo på en måte grunnen også. Men syns vi etterhvert kunne fått et bedre innblikk i hva som egentlig skjedde i Sona i forkant av sesong 4.

Kan jo være at de ikke hadde bestemt noe om sesong 4 enda, eller at de hadde tenkt til å gjøre noe annet, men så fant de ut at folk var lei av Sona eller noe sånt. Dessuten så ville de vel ha en fin cliffhanger.

Lever Gretchen, tro?

Vi så jo henne på slutten av episode 2. (leste ikke spoileren din)

edit: Var visst mange som rakk å svare på det før meg...

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

synes det er helt tåpelig at de skal ta med Sarah igjen, det blir så urealistisk.. vi så jo at det var huet hennes i boksen! Kan de ikke bare bli ferdig med hu og få inn ei ny ei som Michael kan forelske seg i da? Det er helt dust at hun skal "gjenoppstå" fra de døde.. Men denne gangen så synes jeg at de endelig skal ha seg.. venta sååå lenge på det haha :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Skal man basere seg på hva man har hørt, så er det vanskelig å vite hva man skal tro. Jeg har hørt de villeste rykter om 10 sesonger etc.etc., så det blir bare spekulasjoner. Serieskaperne vet det ikke selv en gang, det avhenger av hva Fox bestemmer, og det blir vektlagt utifra hvor godt sesongen gjør det. Skyter sesong 4 i skyene, vil de nok prøve å presse fram en femte sesong også. Hvis ikke...så får de nok beskjed om å avslutte det. Personlig håper jeg at sesong 4 blir den siste. Ikke fordi jeg ikke liker det jeg ser nå, men fordi det begynner å bli nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...