Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ser jo i episode 2 av sesong 4 at gretchen lever... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 hu sitter i den stolen, torturert eller noe, ligner på sarah der synes jeg men det er Gretchen... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gretchen er i livet, men ikke så godt behold. Hun kommer garantert til å rømme og hjelpe med å ta hevn på The Company. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Det som er mest teit er hvorfor de skulle la disse tre være igjen i Sona på slutten av sesong 3, når de uansett skulle være ute igjen umiddelbart i sesong 4. Kunne de ikke da bare latt T-Bag og Bellick rømme sammen med resten, og latt Sucre slippe å havne i Sona? Men klart, det ville ikke blitt like spennende, så...ser jo på en måte grunnen også. Men syns vi etterhvert kunne fått et bedre innblikk i hva som egentlig skjedde i Sona i forkant av sesong 4. Kan jo være at de ikke hadde bestemt noe om sesong 4 enda, eller at de hadde tenkt til å gjøre noe annet, men så fant de ut at folk var lei av Sona eller noe sånt. Dessuten så ville de vel ha en fin cliffhanger. Lever Gretchen, tro? Vi så jo henne på slutten av episode 2. (leste ikke spoileren din) edit: Var visst mange som rakk å svare på det før meg... Endret 7. september 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) hu sitter i den stolen, torturert eller noe, ligner på sarah der synes jeg men det er Gretchen... Selvsagt gjør hun det! Sorry, my bad. Det er på slutten av episoden.. "Rise and shine, bitch" sier de. Hehe Endret 7. september 2008 av Hardcore100% Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) synes det er helt tåpelig at de skal ta med Sarah igjen, det blir så urealistisk.. vi så jo at det var huet hennes i boksen! Kan de ikke bare bli ferdig med hu og få inn ei ny ei som Michael kan forelske seg i da? Det er helt dust at hun skal "gjenoppstå" fra de døde.. Men denne gangen så synes jeg at de endelig skal ha seg.. venta sååå lenge på det haha Endret 7. september 2008 av Melisma Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dette er nesten som en såpeopera. De kan finne på å bringe tilbake hvem som helst. Kanskje får vi se at Kellerman aldri ble drept likevel og kanskje kommer Whistler tilbake som en zombie. Kanskje begynner neste episode med "From now, the part of Lincoln Burrows will be played by Vin Diesel". Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 At de bringer Sarah tilbake er egentlig fanservice, hovedperson er jo bare "nødt" til å ha en kvinnelig interesse. Er litt dritt, men det er slik de opererer. Hun skulle ha forblitt død, da ville Michael ha hatt en enda sterkere grunn til å gå etter The Company. Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Men hvis dem dreper hu nå så vil jo han bli rene drapsmaskinen! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja, akkurat det kan bli en spennende vending i serien uten tvil. Håper også dem tar knekken på Linc før serien er over for enda mer impact. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er nesten utrolig hvor mange som ikke har fått med seg at Gretchen lever. (Ja har prata med opptil flere som har vist usikkerhet rundt dette). Det var da vitterlig helt åpenlyst på slutten av episode 2. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tjaaa, kan hende folk måtte på dass, henta seg noe mat og lignende når akkurat det lille klippet kom på skjermen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kan jo være, men de aller aller fleste her inne laster ned episodene, og jeg regner med at mesteparten har hørt om pauseknappen. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Det er Gretchen som skulle vært den snille og uskyldige, for hu er den peneste av de 2 Litt mer karakter enn hu plain Jane Sarah.. Endret 7. september 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sarah som karakter er utrolig kjedelig i bunn og grunn, jeg finner ingenting interessant ved henne, hun har litt narkofortid... wåw, spennende. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er Gretchen som skulle vært den snille og uskyldige, for hu er den peneste av de 2 Litt mer karakter enn hu plain Jane Sarah.. Nei. Gretchen har jo hele bitch-uttrykket over seg. Veldig passende til rollen, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Btw. hvor sannsynlig er det at Sesong 4 blir den aller siste? Har dem sagt noe offisielt ang. saken i det hele tatt? Har hørt at dem planla hele 5 sesonger? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skal man basere seg på hva man har hørt, så er det vanskelig å vite hva man skal tro. Jeg har hørt de villeste rykter om 10 sesonger etc.etc., så det blir bare spekulasjoner. Serieskaperne vet det ikke selv en gang, det avhenger av hva Fox bestemmer, og det blir vektlagt utifra hvor godt sesongen gjør det. Skyter sesong 4 i skyene, vil de nok prøve å presse fram en femte sesong også. Hvis ikke...så får de nok beskjed om å avslutte det. Personlig håper jeg at sesong 4 blir den siste. Ikke fordi jeg ikke liker det jeg ser nå, men fordi det begynner å bli nok. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg vil ikke ha noe mer. Hvis de ikke avslutter det snart kommer jeg til å bli irritert. Jeg vil at hele gjengen skal flytte til Hawaii og starte dykkerbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå