Sonja84 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Alle har rett til sin mening, så forstå meg rett nå, når jeg sier at jeg ikke skjønner hvordan folk kan si at dette var en verdig slutt. Michael døde, følte det ødela alt sammen. Hvorfor brakte de Sara tilbake da?? Jeg trodde de gjorde det for at vi skulle få se dem lykkelige sammen, ikke for at hun skulle ende opp som alenemor. wtf? For meg spiller det ingen rolle hvor cheesy slutten blir, men Michael og Sara burde fått en lykkelig slutt. Jeg kommer alltid til å se på sesong 2 på slutten av denne serien, alt etter det har vært bortkastet. Hvis jeg neste gang ser navnet til en av PB-forfatterene som skaper av en serie, kommer jeg til å skifte kanal fortere enn lynet. Æsj, de kan ikke gjøre dette mot fansen. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jo, var litt sjokkerande at dei lot Michael døy, men han hadde tross alt ein dødeleg sjukdom, og berre tenk på alt han har oppnådd, alt han har gjort for sine nærmaste og verda. Han vil bli hugsa av alle, som eit teikn på det som er godt i verda. Tykkjer det var ein litt trist avslutning, men nydeleg, så absolutt nydeleg. Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det var godt å endelig få en slutt på serien men det var trist at Michael døde Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Slutten var utrolig trist, kom en liten tåre i øyekroken min der ja. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) TRISTESTE EPISODE NOENSINNE! HELE slutten var trist, spesielt stakkars Don Self D: Hadde vært mye bedre om Don self hadde dukket opp der også Endret 17. mai 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Stakkars Self, huff Hva skjedde med Michael egentlig? Noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Stakkars Self, huff Hva skjedde med Michael egentlig? Noe jeg har gått glipp av? Du får svar på det i de to ekstra episodene som kommer på dvd'en. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 latterlig episode. noe som manglet rett og slett. så åpenlyst at michael skulle dø. general hadde et poeng om sarah. noen som fortjente å daue så var det hu. kellerman kom tilbake, men han var på langt nær så kul som før. ellers var det eneste lyspunktet at t-bag brilijerte igjen, men synd han ble kasta i fengsel. idiotisk av scofield og co. episke slutten ville være at t-bag gikk rambo og drepte gjengen, tok scylla og tok over the company. greit nok at vi fikk en avslutning på serien, men de skulle helt klart avslutta det etter sesong 2. sesong 1 og 2 ER prison break. michael i form, t-bag i form, mahone i form, kellerman i form. det var tider tobn Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 greit nok at vi fikk en avslutning på serien, men de skulle helt klart avslutta det etter sesong 2.sesong 1 og 2 ER prison break. michael i form, t-bag i form, mahone i form, kellerman i form. det var tider tobn Hvor teit er det ikke å whine om dette nå? Greit, dere har masa nok om det tidligere, men nå er faktisk serien slutt. Give it a rest. Move on. Jizez. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Slutten var genial, det er ikke noen ting å si på det. Men jeg tror nok svært så mange ble skuffet. Hadde man kuttet serien på ca 35 minutter, hadde man fått en happy ending. Men så skjer det som så ofte før i Prison Break - en tvist man ikke hadde forventet (om man ikke var dum nok til å lese spoilere). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 En god slutt på en bra serie syns nå jeg Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Idiotisk slutt, vi dreper hovedpersonen. Wee. . Nei off.. den var for teit! Ødla den harmoniske slutten du skulle tro kom Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ser egentlig ikke at Micheal døde som noe negativt. Gjorde det hele litt mer trist. Lenke til kommentar
Pensarando Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Fryktelig trist slutt! Kommer til å bruke dager på å fordøye dette! Men helt sikkert bra, selv om jeg personlig hadde likt om det sluttet etter 35 minutt. Da hadde Prison Break vært et ferdigfordøyd og avsluttet kapittel i hodet mitt nå. Prison Break har vært en fantastisk serie! Det er ikke siste gangen jeg har sett denne! (det er faktisk den eneste serien jeg noen gang har sett). Sykt/farlig avhengighetsskapende (jeg så sesong 1-4 minus disse 6 på halvannen uke før jul)!! Serien har gjort syykt inntrykk på meg. Jeg burde egentlig aldri sett den Men en syyyykt god opplevelse var det! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 En utrolig verdig avsluttning, deretter syns jeg det var forferdelig trist med Micheal. Syns han og Sara kunne fått en lykkelig slutt. Blir fantastisk å se den filmen som kommer og egentlig får vite hva som skjedde med Micheal. Det er ingen mulighet for at han lever i de filmene? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er fullt mulig det, hvis det som skjer i de to episodene skjer i løpet av de fire årene det hoppet var på. Men hvis noen skal bekrefte/avkrefte så gjør det i en spoiler da folkens! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hva skjedde med Gretchen? Man så ikke mere av henne etter hun ble skutt og lå på bakken? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hva skjedde med Gretchen? Man så ikke mere av henne etter hun ble skutt og lå på bakken? aja, da døde hun? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hun kommer kanskje tilbake i The Final Break??? ikke vet jeg... I S04E21-22 fikk vi jo vite hva som skjedde med Kellerman, som vi ikke viste om hadde dødd eller fortsatt var i live... så enten kommer hun tilbake og lever, eller ikke, å da er hun sikkert død. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Om Final Break: Det handler om hendelsene før de "4 years later". Vi får vite hva som skjedde med Michael. Gretchen er med. Endret 17. mai 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå