Zapticon Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vurderte å sitja oppe å vente, men vil heller ha meg ein god kveld i morgon. Kjem jo til å måtta vere oppe til 7-8 tida om eg sit oppe og ventar. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ingen grunn til det hvis du har tilgang til gode sider. Der kommer vanlige episoder ut i løpet av 3-10 min, og litt mer for dobbeltepisoder. Når jeg venter på serier pleier jeg å ha sett vanlige episoder etter 50 min, og doble etter ca 1,5t. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skulle gjerne ha sittet oppe, men får heller få meg en god natts søvn før det braker løs i morgen. Det kjennes at jeg stod opp tidlig før eksamen i dag. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 noen som vet om de legger ut kun E21, og kun E22... ikke bare dobbelepisoden i en torrent? kan jo begynne å laste ned i 03.00 tiden da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det vanlige er å legge hele dobbeltepisoden i en nedlastning. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 stygt ass :S stygt ass :S stygt ass :S stygt ass :S Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Syns det er ganske kjekt jeg, da kan jeg sitte opplagt i morgen og se en hel dobbeltepisode i HD-kvalitet og 5.1 - blir kos. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er f*** meg seriefinale boys! Ingen grunn til å legge seg da! Begynte på S04E14 kl. 23.00, er på E18 nå... så nå blir det no-lifing i hele natt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Seriøst, det er ALT for mye reklame i US. Midt i den tredje nå. Episoden er litt døll så langt, lite nytt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da sier jeg god natt til denne tråden, før det kommer noe jeg absolutt ikke vil lese. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg spoiler ikke uten å si i fra. Første episode har faktisk kommet ut som torrent nå. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 SPOILER Æsj, for en syyyyyyykt dårlig slutt. De ødela hele serien for meg der, med den slutten Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Legg gjerne en spoiler i en spoiler, for faen. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Du tuller?! For det første, så har det ikke blitt postet noe spoilere til nå (err.. "Episoden er litt døll så langt" eller "Æsj, for en syyyyyyykt dårlig slutt."?). For det andre, så er dette USA-tråden, så strengt tatt er ingenting fra sesongfinalen spoilere lenger. For det tredje, før "spoileren" til Sonja84, så står det "SPOILER" med stor skrift. Spar meg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 SPOILERE FRA NÅ Sånn, nå får til og med ArcticMonkey^ være fornøyd. Når det er sagt - jeg synes slutten var for enkel, litt kjedelig. Hvorfor har ikke dette blitt gjort tidligere, hvis det var så enkelt? De har jo tidvis hatt støtte fra folk høyt oppe, og argumentet da var at The Company infiltrerte alt så dypt at de måtte tas fra innsiden etc. Hvorfor kunne de plutselig frikjennes uten problemer nå? Utenom det synes jeg det er greit at det ble sånn noenlunde happy ending. Skal det ikke komme to episoder til på DVDen? Noen som vet hva de handler om (obs! slik info er faktisk spoilere, og må spoilermerkes)? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Syns det var en veldig flott avslutning. Jeg er i allefall fornøyd. Ganske trøtt nå, men skal prøve å utdype senere. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 ser episode 22 nå! Hvem er kellerman?? Tokk pause med engang.. Husker å ha sett han Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Uten at jeg har sett de siste episodene, pga av dårlig tid, og jeg ikke tørr å lese tilfelle jeg får spoilere slengt i trynet. Hvor mange episoder blir denne sesongen på. Er den ferdig? eller er det 2 episoder til? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 den er ferdig nå! Skikkelig bra ending! And i'm happy as well Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå