Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si sesong 4 har tatt en overraskende slutt. Etter en kanonstart har det etter min mening dabbet av nå de siste episodene.

Men over til dagens episode

Hva velger Michael?

Scylla, Sarah, eller Lincoln?

Jeg satset på at Michael tar en "MacGyver" og redder begge, samt knuser The Company & Christina!

Blir synd om Prison Break får en tragisk slutt, noe jeg frykter!

Lenke til kommentar

Blir vel no redning av begge ja.

4 episoder igjen. Det er dobbelepisode begge gangene.

SPOILER OM HVA SOM KOMMER TIL Å SKJE I SISTE EPISODE!

Siste episoden heter Free, på imdb står det at mange av de gamle folka skal være med i episoden. Blant annet Sucre, Gretchen, LJ, og flere. Så det blir vel en happy ending, og forhåpentligvis ikke enda en sesong :p

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Må si sesong 4 har tatt en overraskende slutt. Etter en kanonstart har det etter min mening dabbet av nå de siste episodene.

Men over til dagens episode

Hva velger Michael?

Scylla, Sarah, eller Lincoln?

Jeg satset på at Michael tar en "MacGyver" og redder begge, samt knuser The Company & Christina!

Blir synd om Prison Break får en tragisk slutt, noe jeg frykter!

Hmm, hadde likt en tragisk slutt egentlig. Altfor sjeldent.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg la merke til at etter disse agentene som gasset de ut hadde gått forbi på ene etasjen, så ble det zoomet inn på veggen ved siden av/døra til rom 834 i et par sekunder? Ga liksom ingen mening og det kan jo ikke vært tilfeldig :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-112463-1241910279_thumb.jpg

Mulig jeg surrer da :p

Lenke til kommentar

var ganske så spennende den siste episoden ja, gleder meg virkelig til sesongavsluttninga i neste uke. Men blir det avsluttning , eller en cliffhanger tror dere? om det blir brå slutt så må jo folk kjøpe dvden for å få med seg slutten? kan det være salgstriks? selv om flesteparten laster den... :p blir spennende og se hvertfall :)

Lenke til kommentar

Så det er dobbelepisode neste uke, og så er det dobbelepisode uka etter som er serieavslutnining? Høres bra ut!

Uansett - episode 20 var noe av det beste jeg har sett! Kan ikke vente til neste episode, blir spennende å se hva Michael velger!

Prison Break har tatt en utrolig bra vending på slutten av sesong 4 må jeg si :D

Lenke til kommentar

Feil. Les posten min på forrige side. Og gjerne noen sider tilbake og av diverse folk. Siste to "TV-episodene" av serien går neste fredag i USA. Er ikke mer Prison Break på TV, så da er det serieavslutningen. 2 ekstraepisoder kommer ut i juni eller noe på DVD. Så neste uke er slutten egentlig.

Lenke til kommentar

Nå DETTE er hva jeg kaller en bra episode. Fikk virkelig godfølelsen tilbake i denne episoden, noe jeg føler har manglet i de siste episodene. Har i det siste tenkt mer og mer at det er like greit det tar slutt snart, og det står jeg fortsatt for, men likevel følte jeg for første gang på lenge at jeg virkelig vil savne Prison Break nå når det snart er slutt.

Og FY som jeg lo når Lincoln stirret på Christina gjennom finlandshetten og bare "Hi mom!" :!: Det var en "in your face" til drittkjerringa jeg har ventet på lenge. :p

Slutten var også meget bra, en cliffhanger som utvilsomt bygger opp til en voldsomt spennende finale neste uke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...