tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hehe no problems. Jepp, ikke lange tiden igjen nå! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 michael sitter godt i det nå Fått tak i den allereie? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 michael sitter godt i det nå Fått tak i den allereie? Prison Break S04E20 720p HDTV X264 2009-05-09 03:16:24 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Damn eg er seint ute. Held meg borte frå denne tråden i ein times tid då Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) KJEMPE BRA EPISODE! Nå har de virkelig kommet back on track! Dette var en nydelig episode! Nå som livet til både Sara og Lincoln er i fare, lurer jeg veldig på hva som kommer til å skje. Jeg vet jo med en 98 prosent sikkerhet at ingen av de dør, men jeg lurer på hvordan de kommer seg ut av dette. Og Christina skjøt Lincoln... Fy faen! Det var tøft, det! Kaldblodig møkka kjerring. Her blir det ikke noe mor og sønn forhold for å si det sånn mellom henne og Michael. Hotellscenene var kjempe flott også! Kjekt å se Michael bruke kunnskap framfor å overgi seg nok en gang; herlig! T-bag har blitt en drittsekk igjen, og det er jammen meg gøy. +1 Eneste som trakk ned episoden alt i alt er hvordan Lincoln traff helt korrekt på dørlåsen uten å bruke mer enn så mye som to sekunder på å sikte. Ble litt for surrealistisk... Endret 9. mai 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Syk episode! Elsket den! Jeg blir faktisk litt trist at Prison Break er ferdig for alltid denne tiden neste uke. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvor kan jeg få tak i denne episoden? Jeg må se den! Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Endelig en episode med litt action! Blir spennende med finalen nå. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har episoden ankret opp i "bukta" ? Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Denne episoden var HELT RÅ. Intet mindre. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 i følge imdb er det 24 episoder i denne sesongen.. alså 4 til. http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes#season-4 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nei, 2 til på TV. Så er siste to på noe slags DVD i Juni eller noe. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nei, 2 til på TV. Så er siste to på noe slags DVD i Juni eller noe. ahh skjønner.. så vi får slutten neste uke asså.. hva skal liksom episode 23 og 24 gå ut på da? uansett knall bra episode i dag. meget spennende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, det var en fantastisk episode i dag rett og slett. Vet ikke helt om detaljene på 23+24 neoman, se litt tilbake i tråden, tror du finner noe der. Men vi får "slutten" neste uke ja. Ihvertfall på denne "sagaen". Tror kanskje 23+24 har noe å gjøre med liksom hvordan Michael osv. har det etter det hele. Vi får nok bare vente å se! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, det var en fantastisk episode i dag rett og slett. Vet ikke helt om detaljene på 23+24 neoman, se litt tilbake i tråden, tror du finner noe der. Men vi får "slutten" neste uke ja. Ihvertfall på denne "sagaen". Tror kanskje 23+24 har noe å gjøre med liksom hvordan Michael osv. har det etter det hele. Vi får nok bare vente å se! okay skjønner. glede seg til neste uke da ja Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Som faen ja, to episoder og serieavslutning er jo faen meg spennende. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nice episode! Fekk litt MacGyver assosiasjonar når han sprengte det kjøleskapet eller kva det var med random hotellstuff. Lurer litt på om nokon er på veg til å døy no, Lincoln er jo allereie skoten, og Michael må velje mellom Sara og Lincoln. Dobbelepisode neste veke forresten? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fy ass!! Bare en episode igjen! Episode 20 var bare helt sykkkt!! Jeg kan umulig gjette hva som kommer til å skje på siste episode :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå