lilleru Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Må si denne episoden nok var en beste PB episoden jeg har sett på en stund! Vil nok tro at det ligger noe mer bak det Christina fortalte om Michael og Linc. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Overraskende nok, likte jeg faktisk denne episoden til tross for at de forrige var bånn. Liker ikke helt de brødregreiene med Michael og Lincoln, men håper det var løgn fra Christina sin side. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 PB har mye ground to make up for etter mitt skjønn, og det kan de lett klare med den rette avslutningen. Men det ser altså ikke sånn ut Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Aiai, fristar veldig å opne spoileren i forrige innlegg, men torer ikkje Kor mange episoder gjenstår forresten? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det som står i spoileren er ingenting, "Men det ser altså ikke sånn ut" skriver han. Det er i forhold til det han vil se. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hehe, var ikkje verre enn det nei. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lurer på hva som skjer i neste episode. Virket som et bra setup - men jeg tror Lincoln og Michael kommer seg så vidt unna, og slår tilbake enda hardere på moren. Håper også Mahone fortsetter, han er en karakter jeg virkelig liker i PB. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det som undrar meg litt er at Michael skjønte at det var ein setup, men likevel ikkje gjorde noko med våpenet og hylsa som låg på golvet. Kunne jo berre teke med seg hylsa og ingen ville ha kunna bevist det var Lincoln som skaut. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, det stusset jeg også på. Kanskje fordi Michael vil ta "hevn" for at Linc jobbet for The Company? (Noe jeg tror er usannsynlig, men det er en tanke?) Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 En rimelig god episode! Denne episoden ga meg virkelig interessen for serien tilbake, og jeg skal være ærlig med dere etter en liten tenkepause; jeg likte idéen med at de ikke er brødre, jeg! Tenk over det... de har ALLTID vært temmelig forskjellige noe vi merket i sesong 1, spesielt episode 17 (om jeg ikke tar feil) hvor vi fikk se veldig mye mer av fortiden til Lincoln. Det ga egentlig litt mer mening enn at de faktisk er/var (vi er jo ikke sikre ennå) brødre. Uansett, så er de i ordets rette forstand brødre, og de fortjener en god slutt begge to! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, det stusset jeg også på. Kanskje fordi Michael vil ta "hevn" for at Linc jobbet for The Company? (Noe jeg tror er usannsynlig, men det er en tanke?) Ikkje godt å seia. Men dette set jo dei i den same posisjonen dei var i i starten av serien eigentleg. Kanskje me får ein heilt ny sesong der Michael må bryte Linc ut av endå eit fengsel Lenke til kommentar
wailer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, det stusset jeg også på. Kanskje fordi Michael vil ta "hevn" for at Linc jobbet for The Company? (Noe jeg tror er usannsynlig, men det er en tanke?) Ikkje godt å seia. Men dette set jo dei i den same posisjonen dei var i i starten av serien eigentleg. Kanskje me får ein heilt ny sesong der Michael må bryte Linc ut av endå eit fengsel la oss for gudskyld være glade med at det her er siste sesongen:) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 la oss for gudskyld være glade med at det her er siste sesongen:) Ja, for all del, går ikkje an å lage ein sesong til (det kunne høyrast ut som ironi, men det var det altså ikkje). Gledar meg til å sjå kva som skjer i slutten! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ingen andre som er oppe og venter på nye episoden? Ukult azzz. =) Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det i natt det kommer ny episode altså? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Eg er oppe!! Veit ikkje heilt om eg kjem til å vera oppe heilt til den kjem ut, men vurderar det sterkt. 4-tida? Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det i natt det kommer ny episode altså? I NATT?! :O Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha. Ja, det er i natt. 4-tida stemmer 100% ja! Kos å ha folk med seg her! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ein og ein halv time står att! Beklagar om eg brukar særs konservativ nynorsk no forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå