Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En rimelig god episode! :)

Denne episoden ga meg virkelig interessen for serien tilbake, og jeg skal være ærlig med dere etter en liten tenkepause; jeg likte idéen med at de ikke er brødre, jeg!

Tenk over det... de har ALLTID vært temmelig forskjellige noe vi merket i sesong 1, spesielt episode 17 (om jeg ikke tar feil) hvor vi fikk se veldig mye mer av fortiden til Lincoln. Det ga egentlig litt mer mening enn at de faktisk er/var (vi er jo ikke sikre ennå) brødre. Uansett, så er de i ordets rette forstand brødre, og de fortjener en god slutt begge to!

Lenke til kommentar
Ja, det stusset jeg også på. Kanskje fordi Michael vil ta "hevn" for at Linc jobbet for The Company? (Noe jeg tror er usannsynlig, men det er en tanke?)

Ikkje godt å seia. Men dette set jo dei i den same posisjonen dei var i i starten av serien eigentleg. Kanskje me får ein heilt ny sesong der Michael må bryte Linc ut av endå eit fengsel :p

Lenke til kommentar
Ja, det stusset jeg også på. Kanskje fordi Michael vil ta "hevn" for at Linc jobbet for The Company? (Noe jeg tror er usannsynlig, men det er en tanke?)

Ikkje godt å seia. Men dette set jo dei i den same posisjonen dei var i i starten av serien eigentleg. Kanskje me får ein heilt ny sesong der Michael må bryte Linc ut av endå eit fengsel :p

la oss for gudskyld være glade med at det her er siste sesongen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...