Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Nesten så jeg gleder meg til alt er ferdig, og jeg slipper å følge med mer :p

Merker at interessen dabber litt av, og f.eks heroes og lost blir endel morsommere å følge med på.

Men men, skal nå få med meg resten av pb og :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp sett de to seneste episodene. Enig slik mange sier, gleder meg til det hele er over. Merker at jeg ikke akkurat gleder meg til neste episode, slik jeg pleide å gjøre før. Nå er det mer slik at jeg ønsker å se hvordan det hele ender, bare fordi jeg tross alt fulgte med på denne serien i lang tid. Uff...

Lenke til kommentar

ja, er jo veldig mange spenningsmomenter igjen; den store hemmeligheten til Christine, blir the company tatt ned, hva skjer med LJ, blir Micheal og Linc helt fri, blir T-Bag company, og for å ikke snakke om hva som vil skje med Scylla...

Endret av tjotr
Lenke til kommentar
Enig med Ari. Selv om serien har sporet av så syntes jeg fortsatt spenningen er på topp, og historien holder stand.

Enig. Syns måten folk sier "nå gleder jeg meg bare til slutten "osv. osv. er så jævlig irriterende. Drit i å se resten da, og vi som liker å se det hver uke vil jo ikke at det skal ta slutt allerede nå og er glad det er noen episoder igjen. Syns det er fortsatt herlig å se på, og hvis man ikke vil se det lenger betyr det ikke at det ikke er folk som fortsatt setter pris på serien.

Lenke til kommentar
Enig med Ari. Selv om serien har sporet av så syntes jeg fortsatt spenningen er på topp, og historien holder stand.

Enig. Syns måten folk sier "nå gleder jeg meg bare til slutten "osv. osv. er så jævlig irriterende. Drit i å se resten da, og vi som liker å se det hver uke vil jo ikke at det skal ta slutt allerede nå og er glad det er noen episoder igjen. Syns det er fortsatt herlig å se på, og hvis man ikke vil se det lenger betyr det ikke at det ikke er folk som fortsatt setter pris på serien.

Er vil ingen som har sagt at de som "gleder seg til slutten" ikke setter pris på serien? Og selvom mange (inkludert meg selv) mener at serien ikke er som den en gang var, og at det blir bra med en endelig slutt på det, betyr ikke det at vi ikke vil se de siste episodene..

har tross alt følgt med i 4 sesonger, har behov for å vite hva som skjer :)

Lenke til kommentar

Som du skriver gleder folk seg til å se hvordan det hele slutter. Hvorfor skal vi da slutte å se på resten av? Det henger jo ikke sammen!

Jeg vil følge med de siste episodene fram til slutten. Det er helt ok underholdningsverdi, men har ikke i nærheten av de samme spenningsmomentene som serien en gang hadde.

Lenke til kommentar
FOX sitt sendeskjema :

Friday, May 15th 2009:

Rate of Exchange (04x21)

Killing Your Number (04x22)

Tuesday, June 2nd 2009

The Old Ball and Chain (04x23)

Free (04x24)

Hvorfor The Old Ball and Chain og Free er nevnt her skjønner jeg ikke. Fordi Fox sender nemlig ikke disse to ekstra-epsidoene. Men det er forresten den datoen DVD`en til S4(med episodene) kommer ut i statene.

Lenke til kommentar
FOX sitt sendeskjema :

Friday, May 15th 2009:

Rate of Exchange (04x21)

Killing Your Number (04x22)

Tuesday, June 2nd 2009

The Old Ball and Chain (04x23)

Free (04x24)

Hvorfor The Old Ball and Chain og Free er nevnt her skjønner jeg ikke. Fordi Fox sender nemlig ikke disse to ekstra-epsidoene. Men det er forresten den datoen DVD`en til S4(med episodene) kommer ut i statene.

pussig at mine kilder sier at Fox skal sende de 2 siste episodene ( 23, 24) , showet starter 08:00 pm.

Lenke til kommentar
Det strider vel imot forumet sine reglar å diskutera slikt, men eg kjem iallfall til å halde meg vaken til kl 4.

Det eneste som strider mot forumets regler er å direkte linke til piratkopiert materiale. For å være på den sikre siden lar jeg også vær å legge ved utgiver.

De to siste episodene:

Prison Break S04E18 720p

2009-04-25 03:08:18

Prison Break S04E17 REPACK 720p

2009-04-18 08:51:01

Prison Break S04E17 720p

2009-04-18 05:02:30

Lenke til kommentar

Sesong 4 er nødvendig. Når skulle serien ha slutta da? Ved at Michael og co stakk halen mellom bena etter at de flyktet fra Fox River og levde i frykt resten av livet? Ikke akkurat en god slutt.

Den eneste sesongen som virkelig har vært unødvendig er sesong 3. Enda en tur til fengselet, jeg følte dette bare var fyllmateriale og fan-service (folk klagde så jævlig på at Prison Break ikke hadde nok fengselgreier)

Sesong 4 har IKKE vært dårlig, det er bare å feil å påstå. Jeg tror at mange vil ha en slutt på det nå, fordi vi vet at serien skal slutte. Men når støvet legger seg og tiden går vil folk innrømme at sesong 4 egentlig ikke var så dårlig likevel! Det er pop å hate PB for øyeblikket.

Sorry hvis jeg virker arrogant og bombastisk nå, men jeg er virkelig så sikker i min sak. Sesong 4 har hatt massevis av flotte episoder, og et par småkjedelige. Generelt har kvaliteten vært høy, selv om de kunne ha droppa Self sitt bedrageri og alt familiesnakket (klisje til tusen)

Skal for første gang sitte oppe i natt og vente på episoden. Blir spennende :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...