Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et instrument som trådløst plukker opp all elektronisk informasjon selv fra ting som ikke sender ut elektronisk informasjon!? Hva faen?! Kan jeg liksom legge denne dingsen på skrivebordet mitt og ta backup fra harddiskene mine? Kanskje selv om PCen er avslått?!

 

Nå er faktisk dette veldig mulig...

Så, Bradbury, ja. Klarer du å skaffe en sånn så kan du legge den på skrivebordet ditt å ta backup av harddiskene dine.

Lenke til kommentar

Greie episoder. Deilig å endelig få en slutt på han Wisthler-idioten. Nå mangler det bare å få blåst hue av Gretchen, så er jeg storfornøyd.

 

T-Bag er en sykt god karakter som alltid. Trodde faktisk at han skulle slå i hjel meksikaneren først for å ete han, men så var det mexicaneren som klikka i stedet. Begynner T-Bag å bli soft?

Lenke til kommentar
Fikk et lite inntryk av at t-bag er blitt snillere. Likte ikke helt den karakterendringen. Var bedre når han drepte alle han kom over.

 

Stiller meg fåreløbig nøytral der. Men han har jo i tankene å drepe Michael, så han er nok ikke blitt helt "snill". Blir spennende å følge med på det

Lenke til kommentar
Et instrument som trådløst plukker opp all elektronisk informasjon selv fra ting som ikke sender ut elektronisk informasjon!? Hva faen?! Kan jeg liksom legge denne dingsen på skrivebordet mitt og ta backup fra harddiskene mine? Kanskje selv om PCen er avslått?!

 

Nå er faktisk dette veldig mulig...

 

 

Hvordan skulle noe sånt være mulig ?

Lenke til kommentar

Navnet på flere episoder ligger ute på IMDB:

 

Season 4, Episode 6: Blow Out

Original Air Date: 29 September 2008

 

Season 4, Episode 7: Episode #4.7

Original Air Date: October 2008

 

Season 4, Episode 8: The Price

Original Air Date: October 2008

 

Season 4, Episode 9: Greatness Achieved

Original Air Date: November 2008

 

 

Forresten var det litt kult at Sasha Alexander dukket opp, hun var jo høyt profilert i NCIS i sesong 2 og 3.

 

Det jeg stusset på, var at den "mobiltelefonen" ikke overførte data direkte til Ronald og Sara da de kopierte kortet. Greit nok at dingsen ikke måtte komme på avveie, men det var en brist i logikken at dingsen henter data trådløst, blir operert fra "hovedkvarteret" trådløst, men ikke sender data dit... Ikke verdens smarteste hacker, han der Ronald, hehe

Endret av spiffers
Lenke til kommentar

Trur inntrykket ditt av T-bag ikke helt stemmer, lite trolig at han er blitt snillere. Siden han spiste en fyr, og eneste som holder han oppe er hevnen han skal ta på scofield ;P

 

 

Var uansett en grei sesong start, trailern for neste episode er på tv.rage og det ser ut som en episode hvor micheal endelig får brukt hjernen sin for hva den virkelig er verdt ;P

Lenke til kommentar

Kopierer over det jeg skrev på VGD i håp om at folk er litt mer aktive her inne. Dette er angående de forskjellige logiske bristene (selv om jeg i stor grad kobler ut dette så lenge serien er spennende.)

 

A) Sara er i live. Det er forholdsvis utrolig og litt søkt for folk som kjenner historien hvorfor skuespilleren ikke var med i sesong 3. Men måten de forklarer det på er ikke _altfor ille. The Company trengte å ha noe for sikkerheten. Hvorfor de "drepte" henne er likevel noe uforklarlig. Men de viste jo at de mente alvor, selvsagt.

 

B) Sona brenner ned. Et murbygg. Det er jo mulig at brann kan oppstå innad i bygningen (av diverse årsaker) og at det dermed kollapser og frigir fangene. De måtte jo få de to ut, og en utgreiing om hvordan dette gikk an hadde de antageligvis ikke

 

C) T-Bag spiser meksikaneren etter å vært strandet i ørkenen i to (?) netter. Velvel, det er jo T-Bag..

 

D) Elektroniske dingsen til japaneren. Teknikken er ikke kommet så langt hva angår hacking, kopiering og datamaskiner, men det er ikke _helt utenkelig at noe slikt kan forekomme i fremtiden. Det er ikke snakk om å teleportere eller fryse tiden, akkurat. (Men selve kopieringen er vel noe ulogisk.

 

E) Alle slår seg sammen. Gamle fiender om hverandre. De MÅ jo det nå, og det vil bare skape ytterlige forviklinger og spenning for serien.

 

F) Michael fjerner tatoveringene. Vi får ikke vite noe om at han har fjernet alle. Og poenget var vel at han måtte fjerne noe for å minske "handikappet" han har med alle tatoveringene..

 

Har jeg fått med alle da? Poenget er at det er en del logiske brister her, men at det GÅR an på sett og vis. Og håper folk kan kutte det ut. Det drøyeste synes jeg faktisk er punkt D, tross alt. Men at det fortsatt er vanvittig spenning i Prison Break, er det ikke tvil om!

 

Og ang. denne nye agenten og at folk ikke sier han har noe karisma. Er ikke det poenget? Noen som får litt "No country for old men"-psykopaten-vibber av ham? Iskald fyr!

Lenke til kommentar
B) Sona brenner ned. Et murbygg. Det er jo mulig at brann kan oppstå innad i bygningen (av diverse årsaker) og at det dermed kollapser og frigir fangene. De måtte jo få de to ut, og en utgreiing om hvordan dette gikk an hadde de antageligvis ikke

 

Det som er mest teit er hvorfor de skulle la disse tre være igjen i Sona på slutten av sesong 3, når de uansett skulle være ute igjen umiddelbart i sesong 4. Kunne de ikke da bare latt T-Bag og Bellick rømme sammen med resten, og latt Sucre slippe å havne i Sona? Men klart, det ville ikke blitt like spennende, så...ser jo på en måte grunnen også. Men syns vi etterhvert kunne fått et bedre innblikk i hva som egentlig skjedde i Sona i forkant av sesong 4.

 

Resten av bullpointsene dine har vi også allerede snakka om på msn, så du vet jeg er delvis enig. Det er en del logiske brister og overnaturlige elementer, men som sagt så velger jeg å godta det og bare se på PB som en serie, intet mer. :)

Lenke til kommentar

Ja, det er jo merkelig rart. Mye man kunne gjort annerledes egentlig, men det er ikke slik at serien tar stor skade av det, ikke for meg. Som du sier så må man ta det for det den er, en fiksjonell serie. (Selv om også serien har sine rammer)

 

Lever Gretchen, tro? Jeg tror det, dessuten har det ryktes om

at T-Bag og Gretchen begynner med noe hankypanky, haha

Jeg tipper også vi får en forræder blant hovedpersonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...