tjotr Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er jo helt meningsløst å drepe Lincoln nå... Hvis han noen gang blir drept så tror jeg det kommer det til å skje på en helt annen måte enn at en snikskyter skyter han på åpen gate Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er villig til å satse veldig mye på at Lincoln ikke blir drept av dette. Faktisk kan jeg nesten garantere det. Bare vent og se, det skjer ikke. Skulle det skjedd, så hadde han blitt skutt på slutten av denne episoden. De dreper ham ikke i de første sekundene av neste. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det som er synd er at om han hadde blitt drept så kan jeg ikke si at jeg hadde brydd meg så veldig mye.. Syns pb har mista piffen sin. Savner tiden da jeg satt på kanten av stolen i spenning^^ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Helt ok episode, selv om den ikke nådde helt opp. Er Gretchen død? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Siste vi så av gretchen var vel at hun lå å vrei seg med 3 skudd i magen. Forundrer meg ikke om hun overlever da.. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ughhhhhhhh, Prison Break er så grenseløst dårlig nå. De burde aldri gått forbi episode 13 i sesong 1 da det var planlagt at de skulle rømme fra Fox River. Hele sesong 1 var jo strålende... de 13 episodene ville jo ikke gitt noe særlig mening. Da hadde vi ikke fått vite noe spesielt om The Company i det hele tatt! Det er hele poenget. Prison Break var planlagt for 13 episoder, de skulle bryte ut i episode 13. Så bestilte Fox 9 episoder til og vi fikk 9 episoder av fyllstoff. The Company er generisk fyllstoff. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Det forandrer ingen ting, og med fare for å gjenta meg selv; da hadde vi ikke fått vite noen ting om hvordan det hadde gått videre, om Lincoln virkelig var uskyldig osv. Å si at the Company bare var fyllstoff, er tull fra din side, siden hele konspirasjonen allerede var begynt avduket i løpet av disse 13 episodene. Hva med LJs mor og stefar som ble drept i episode 8? Hva med eksplosjonen som nesten drepte Veronica Donovan og Nick Savrinn i samme episode? Var du virkelig ikke i det hele tatt det minste interessert i hvorfor secret service-agentene Kellerman og Hale var ute etter å drepe Lincoln og Michael, og stoppe alle forsøk på å finne nye bevis i Lincolns sak? Endret 24. april 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ærlig talt? De 9 episodene var totalt fyllstoff. Forfatterne prøvde febrilsk å finne på teite måter slik at planen ikke ble gjennomført. Ytterst pinlig, oops vi har fått en bestilling på 9 episoder til fra Fox og vi vet ikke hva vi skal gjøre! De burde rømt i episode 13 og tatt en pause for så å komme med en 22-24 episoders sesong 2 der de hadde planlagt ting ordentlig slik de 13 første episodene var. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg syns du er veldig tvetydig i hva du mener. Først sier du at de aldri burde lagd mer enn de 13 første episodene, fordi PB er så "grenseløst dårlig" nå. Så sier du at de burde det likevel, men at de burde hoppet over de 9 siste episodene av sesong 1? Er mulig det er bare meg, men jeg likte de episodene veldig godt, og spesielt den nest siste episoden av sesong 1 står for meg som en av de aller beste episodene i hele serien. Syns det blir bare teit av deg å klage på hva som ble gjort på slutten av sesong 1 fordi du syns PB er dårlig NÅ. Spesielt siden slutten av sesong 1, som du kaller fyllstoff, var mye bedre enn mye av det vi har fått i ettertid. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ærlig talt? De 9 episodene var totalt fyllstoff. Forfatterne prøvde febrilsk å finne på teite måter slik at planen ikke ble gjennomført. Ytterst pinlig, oops vi har fått en bestilling på 9 episoder til fra Fox og vi vet ikke hva vi skal gjøre! De burde rømt i episode 13 og tatt en pause for så å komme med en 22-24 episoders sesong 2 der de hadde planlagt ting ordentlig slik de 13 første episodene var. Ærlig talt, fyllestoff ! Sesong 1 (inkludert de 9 episodene du syns er fyllestoff!!) er å bli den beste sesongen av en tv-serie som er laget noen gang... say no more! Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vel, det var da å ta litt hardt i, syns du ikke? Hva med første sesong av Alias? Hva med begynnelsen på Lost? Hva med sesong 3 og 4 av Babylon 5? Hva med første sesong av 24? Hva med første sesong av The Wire? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er også å ta "litt" hardt i å si at slutten av sesong 1 aldri skulle vært lagd, så dette går begge veier. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Den skulle jo egentlig ikke bli laget. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gleder meg til episoden, tror det blir å vente på den i natt. Første sesongen til 24 er forresten den beste sesongen noensinne lagd av en tv serie. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Da er vi igang. EDIT: Likte episoden jeg. Spennende stoff, jævlig irriterende at T-Bag involverer General Crantz nå. Argh. Endret 25. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Likte episoden jeg også. At T-Bag svikter gjengen, kom ikke som en stor overraskelse akkurat. Noe jeg er veldig spent på, er hvordan konflikten som er oppstått mellom Michael og Lincoln vil ende. Om Michael "vinner", og de ødelegger The Company, eller om Linc "vinner" og Crantz får kloa i Scylla igjen. Jeg tror egentlig mest at det ender med et slags kompromiss mellom Michael og Linc, selv om jeg håper at Michael "vinner" til slutt. Jeg har fått så sympati med den fyren, opp igjennom serien, så håper virkelig han ikke mislykkes etter alt dette. Hvordan er det forresten med sesongavslutningen? Vil serien bli ordentlig avsluttet på TV, eller vil det komme en DVD, man må kjøpe, som løser det hele? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvordan er det forresten med sesongavslutningen? Vil serien bli ordentlig avsluttet på TV, eller vil det komme en DVD, man må kjøpe, som løser det hele? Dette skulle forklare det hele: Matt Olmstead i et intervju om slutten av PB: Olmstead talks about the two extra hours FOX ordered and when they might air. "What happened was when we were breaking the episodes, we had a storyline that we didn't know where -- it didn't really fit. It kept getting moved along down the episodes as the season went along. Then we had a conversation with the studio in terms of, 'This is really a cool story that we want to tell and it plays standalone, which would be a two-hour.' So they, the studio, and we creatively went ahead and did it for episodes 23 and 24, not knowing for sure where it would air, network or whatever, but knowing that it would certainly in some fashion, because the story for us was really compelling. "I'm not really concerned where or when it airs. It will be at some point be viewed by the fans and hopefully it will be worthwhile for them. Basically [in] episode 22, which is the series finale ... everything gets wrapped up and then in the last act there's a jump forward like four years from now. We show the characters where they are, and some have won, lost; it's bittersweet. And this two-hour that we had in mind, or the next couple of episodes that we had in mind, kind of plays in that middle period, that wrinkle in time. ... "We didn't do it where episode 22 plays like a cliffhanger -- like now you have to watch the [extra] episodes -- because we didn't want to infuriate the audience in terms of it playing as a completely satisfying ending. It just so happens that these extra two hours also play well." Likte episoden ganske godt jeg også.... men syns det går litt treeeeeigt fremover Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Veldig treigt? Syntes nesten hele sesongen har vært treig nesten. Det med de 8 kortholderne er ikke problemet heller syntes jeg. Var etter dette derimot som har vært tregt. Forresten vil Jodi Lyn O'Keefe(Gretchen) være med i neste episode av "The Big Bang Theory" til uka i statene. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Var ikke mye spenning i helgens episode nei...syntes den var småkjedelig jeg, men men gleder til å se hvordan dette ender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå