Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ughhhhhhhh, Prison Break er så grenseløst dårlig nå. De burde aldri gått forbi episode 13 i sesong 1 da det var planlagt at de skulle rømme fra Fox River.

Hele sesong 1 var jo strålende... de 13 episodene ville jo ikke gitt noe særlig mening. Da hadde vi ikke fått vite noe spesielt om The Company i det hele tatt!

Sesong 2 - den var helt okey.

Sesong 3 og 4 er fiasko big time! Vil bare ha slutten, jeg! NÅ!

Lenke til kommentar

Ganske enig i det FredrikH sier om de forskjellige sesongene. Men jeg må legge til at jeg i tilegg egentlig synes sesong 3 også var ok. Den var bare ikke bra, men den er ikke som sesong 4 som lyser opp fiasko. Det er trossalt sesong 4 som virkelig har sendt serien ned i crappern.

Lenke til kommentar

Helt enig.

Sesong 1 var helt kanon, og sesong 2 var nesten like bra. Så mistet PB litt piffen etter sesong 3, og så kom sesong 4 og dro PB rett ned...., Sesong 4 er rett og slett for rotete. Virker som Manus skriverne i PB ikke har en formening om hvordan sesongen skal være. Det går alt for mye fram og tilbake. Som i feks LOST og 24, så er det en plan bak det hele. Men i PB så virker det som manus folka finner opp ting etter hver episode, og ikke vet selv hvordan det skal ende.

Lenke til kommentar
Ughhhhhhhh, Prison Break er så grenseløst dårlig nå. De burde aldri gått forbi episode 13 i sesong 1 da det var planlagt at de skulle rømme fra Fox River.

Så du syns det hadde vært bedre at vi aldri fikk oppleve de utrolig gode episodene andre halvdel av sesong 1 hadde? At vi aldri hadde fått tatt del i den voldsomme og intense spenningen i sesong 2, at vi aldri hadde fått med William Fichtner som Alex Mahone i serien? At vi aldri hadde fått vite sannheten bak hele konspirasjonen med Terrance Steadman og the Company?

Nei vel...

Jeg syns denne episoden var helt grei, men det tok seg liksom aldri opp. Følte det skjedde veldig lite, og de "overraskelsene" som var, var altfor forutsigbare. Slutten var jo spennende nok, men Lincoln dør neppe, det tror jeg vi alle vet.

Lenke til kommentar

Blir eigentleg litt teit uansett korleis manusforfattarane gjer det no i neste episode...

Licnoln står jo midt i siktet til ein av The Company sine snikskyttarar, og mora har akkurat gitt ordren "do it". Han døyr nok ikkje, men dei kan umogleg klara å finna ein spesielt god løysing på at han skal overleva det der. Men blir uansett spanande.

Lenke til kommentar

Licnoln står jo midt i siktet til ein av The Company sine snikskyttarar, og mora har akkurat gitt ordren "do it". Han døyr nok ikkje, men dei kan umogleg klara å finna ein spesielt god løysing på at han skal overleva det der. Men blir uansett spanande.

Kellerman kommer og knekker nakken på snikskytteren

Eller kanskje ikke...

Lenke til kommentar

Kellerman kommer og knekker nakken på snikskytteren

Eller kanskje ikke...

kan jo være et eller annet som distraherer snipern akkurat i det han skal trekke av. F.eks en fugl lander på geværet eller no :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...