Hardcore100% Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kan se slik ut ja, men jeg nekter å tro det... Kanskje både Linc og Michael dør, slik at det gjenspeiler verden. Ingenting godt varer.. Nei, Linc dør nok ikke allerede nå, det ville vært feil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Grei episode, men den var egentlig rett og slett kjedelig og. Var ingenting bra i det heletatt med episoden, var kanskje mordforsøket på Padman da og måten han reagerte. Ellers nei, jeg kommer ikke til å savne Prison Break. Har virkelig ikke vært noe bra med Prison Break de siste episodene. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Likte episoden jeg. Jeg har blitt veldig nysgjerrig på hva slags menneske moren til Michael og Linc egentlig er, er hun bare ond, og ute etter makten i The Company? Eller har hun noe godhet i seg? Det virket ikke sånn på slutten av denne episoden iallefall. Men uansett, jeg er forsåvidt enig med Mahavishnu, jeg kommer ikke til å savne Prison Break. Men, jeg gleder meg allikevel veldig til å se hvordan det hele ender. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 JAAAAAAAA!!!!!! KELLERMAN! DET ER KELLERMAN SOM DUKKER OPP IGJEN! WOHOOOOOOOOOOOO! Jeg kan ikke bekrefte dette da jeg fikk høre det av min amerikanske fetter, men jeg stoler på han!!!! Det er visstnok blitt fortalt i et blad der nede! "Visstnok fortalt i et blad der nede", via fetteren til et tilfeldig forummedlem? Beklager om jeg ikke tar det seriøst. Ellers irriterer jeg meg over hvordan ingen noensinne kan gjøre ting på den enkle måten. I stedet for å skyte generalen i hodet når han ikke er forberedt på det, la oss heller putte en bombe i bilen og gi ham god tid til å komme seg unna! Hurra. Fantastisk plan. Jeg tviler på at Linc dør, men jeg håper nesten det, slik at ting kan ta en ny vending. Da Prison Break tok pause gledet jeg meg til neste episode, men nå gleder jeg meg mest til det er slutt... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Syns egentlig ikke denne episoden var så spennende.. håper det tar seg opp Lenke til kommentar
syverty Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synes episoden var helt grei. Har lenge venta på denne men det skal faktisk bli en lettelse når alt er over. Og selvfølgelig dør ikke Linc...Håper jeg ikke. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Enig i at dette var en svært mediåker episode. Det skjedde ikke veldig mye, og Michael faila jo hardt på første forsøk på å komme seg ut av av traileren. Nub ass.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Grei episode det , men det er sånn som mange sier her... Må skje noe , de har jo bare 7 episoder igjen til å avslutte hele greia. Og om jeg har forstått det riktig ifølge tvrage.com så skal fox sende episoder helt til episode 22. Så om man vil se de 2 siste episodene av serien så må man kjøpe dem , for de blir utgitt på en egen dvd? 4x23 unaired The Old Ball and Chain 4x24 Unaired Free Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Står mye om det hvis du blar tilbake en side eller to. Svaret er forøvrig ja. Jeg var fornøyd med episoden. Godt å være i gang igjen. Elsker serien, men er enig i de som er litt glad for at det snart er over. Blir spennende å se hva som skjer videre fra siste scene, i den nylig viste episoden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 haha, prison break fikk dårligere seertall enn både terminator og dollhouse. Terminator liksom, serien som har blitt truet med øksing hver sjette episode mens den har pågått i nå to år. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Var vel ikke det vanlige sendepunktet til prison break, så det må ta noe av skylda, men spm mange andre har sagt så gjør det ikke noe at prison break nermær seg slutten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 haha, prison break fikk dårligere seertall enn både terminator og dollhouse. Terminator liksom, serien som har blitt truet med øksing hver sjette episode mens den har pågått i nå to år. Uhm, den var på en fredagkveld mens terminator går på mandag kveld tror jeg. Do the math. Uansett, syns episoden var helt grei jeg, ganske treig og ikke så veldig spennende men fortsatt kos med litt prison break igjen; lurer virkelig på om Lincoln faktisk blir skutt. Kan ikke se det for meg! Gleder meg til det hele er over ja, men er fortsatt glad at vi fortsatt har noen episoder igjen før det hele er slutt. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg nekter å tro på at Lincoln dør. Rett og slett. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vist det skal være realistisk, så blir han skutt. Sniper'n har han midt i sikte og har fått beskjed om å skyte, så noe anna blir bare teit. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nok en "kjedelig" episode, begynner å blir lei nå. Eneste grunnen til at jeg ser pb nå er at jeg vil få med meg en slutt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 haha, prison break fikk dårligere seertall enn både terminator og dollhouse. Terminator liksom, serien som har blitt truet med øksing hver sjette episode mens den har pågått i nå to år. Uhm, den var på en fredagkveld mens terminator går på mandag kveld tror jeg. Do the math. Feil, siden nyåret har Terminator gått fredager. Fordi den ble flyttet ditt for å prøve å "redde" Prison Break ved å ofre seg vekk fra den gullrekka Fox har på mandager. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jepp, sant det, men det som er litt morsomt er at Terminator s2 ble ferdig forrige fredag så du snakket ikke om seertall fra i går da? Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 JAAAAAAAA!!!!!! KELLERMAN! DET ER KELLERMAN SOM DUKKER OPP IGJEN! WOHOOOOOOOOOOOO! Jeg kan ikke bekrefte dette da jeg fikk høre det av min amerikanske fetter, men jeg stoler på han!!!! Det er visstnok blitt fortalt i et blad der nede! "Visstnok fortalt i et blad der nede", via fetteren til et tilfeldig forummedlem? Beklager om jeg ikke tar det seriøst. Ellers irriterer jeg meg over hvordan ingen noensinne kan gjøre ting på den enkle måten. I stedet for å skyte generalen i hodet når han ikke er forberedt på det, la oss heller putte en bombe i bilen og gi ham god tid til å komme seg unna! Hurra. Fantastisk plan. Jeg tviler på at Linc dør, men jeg håper nesten det, slik at ting kan ta en ny vending. Da Prison Break tok pause gledet jeg meg til neste episode, men nå gleder jeg meg mest til det er slutt... Jeg ba deg ikke om å ta det seriøst... Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ughhhhhhhh, Prison Break er så grenseløst dårlig nå. De burde aldri gått forbi episode 13 i sesong 1 da det var planlagt at de skulle rømme fra Fox River. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvordan var kvaliteten på den nye episoden? Regner med å få se den i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå