Goodall Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Synes det er litt teit at det kommer en ny "slutt" om du vil, som bare kommer på dvd. Time will show om slutten som vises på tv funker, eller om de 2 ekstra episodene på dvd'n er så avgjørende at det er en STOR SKAM at de ikke vises på tv og at man må kjøpe dvd'n for å få se 2 episoder. Å betale sikkert minst 400 spenn for å se kun 2 episoder er ikke det jeg kaller et geni trekk akkurat. Er bra det enda er lenge til og man kan glede seg i mange uker med serien først, før man eventuelt går BANANAS da man kjønner at man må kjøpe dvd'n for å få sett en slutt som avslutter det hele på den måten serien fortjener å bli avsluttet på Endret 15. april 2009 av Goodall Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Enig. Et sjakktrekk fra de som har tenkt å selge mange dvd'er, men lite gunstig for seerne. Men igjen, det kommer an på HVOR avsluttende den siste tv-episoden er, hvor avhengig man er av å se de to dvd-episodene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Sry.. gikk nå til siste lest innlegg men av en eller annen grunn så hoppa den over ditt Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Intervju med Matt Olmstead, produsent for prison break LJ kommer ikke tilbake! I et intervju med Matt Olmstead, produsent for prison break som forteller han om hvordan det er å jobbe med de forskjellige skuespillerne i PB, om en gammel karakter som kommer tilbake igjen (!), De to 'ekstra' episodene (The Final Break), og han forteller hva som kommer til å skje med LJ! http://www.prisonbreakbuff.com/2009/04/14/...nale/#more-3795 Matt Olmstead Chats Prison Break Series Finale I sat in on a conference call with Matt Olmstead, executive producer with Prison Break, today! Here’s some of what he had to say (more to come later). I was able to ask Matt two questions: What happened to LJ! Actually, it’s funny you should ask. There weren’t any regrets, but oddly enough the only actor we couldn’t get was Marshall. We wanted to bring him back for a couple of episodes, but it was later in the season and there was kind of a schedule conflict and we couldn’t get him. His character is addressed going forward. In terms of the show his charactered lived on, but we weren’t able to get him in terms of showing him where he is now, kind of deal. He’s been a really important part of the show, and a good guy about it. Because, his character is kind of ping-ponged back and forth in terms of a couple episodes here, a couple episodes there - but unfortunately we couldn’t get our schedules to coincide. Would you like to work with some of the Prison Break cast again in any new projects? Yeah, very much so. Having been on a couple shows now, you can really appreciate there’s a special quality in someone who has a couple different things going for them - talent and professionalism. Having worked with people like Bill Fichtner, Robert Knepper - it’s been a real joy and I think the same holds true for them. I think that their experience has been good on the show as well. Matt also answered covered other topics from the press, including: Returning/New Characters: Christina plays a big part of the last few episodes. A lot of secrets are revealed and Michael and Lincoln are certainly shook in terms of who they are, where they came from. At a certain point they wonder is this the truth or are they trying to be divided and conquered. We have a big surprise reveal, a returning character who comes in and plays the game when the wheels are coming off everybody. On Prison Break: The Final Break What happened was, when we were writing the episodes we had a storyline that didn’t really fit, it kind of kept getting bounced along. Then we had a conversation with the studio saying this is kind of a really cool story we wanted to tell, and it plays as a standalone. The studio went ahead and did episodes 23 and 24, not really sure where it would air. It will be at some point viewed by the fans and hope it will be worthwhile to them. What it is basically, Episode 22 is the series finale. Everything is wrapped up. Then in the last act there’s a jump forward like four years from now. We show the characters where they are in one last bittersweet. In the next two episode kind of plays in that middle period, that wrinkle in time. So it plays really well, having viewed the entire finale. But not wanting to have to rip off the audience, we didn’t do Episode 22 like a cliff hanger. We didn’t want to infuriate the audience. More to come… by Nikki Katz on April 14th, 2009 Endret 16. april 2009 av tjotr Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Oi, har nesten glemt Prison Break helt. Det er jo faen natt til i morgen det er tilbake. Gleder meg faktisk veldig mye til å se slutten av denne serien som en gang var helt fantastisk og har vært veldig god til tider i denne siste sesongen også. Syns hele DVD-tingen kan bare glemmes for nå, vi har fortsatt 6 episoder igjen å se før det. Så kan vi helle fokusere på det senere. Ah, gleder meg til natten i morgen, skal være oppe lenge for å få det med meg før jeg legger meg. Skal bli godt å se Scofield and co. igjen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tror jeg kjøper det på blu-ray (hvis den kommer i PAL versjon da) bare for å vite at prison break er ferdig og at jeg har sett det på den beste måten. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Her skal kua melkes. Hadde i grunn mistanke om noe slikt i og med at DVD-lansering faktisk er en rimelig sikker investering, men i grunn greit nok - også disse episodene vil nok kunne lastes ned Da bør det også være slutt. Gleder meg stort til de avgjørende episodene, og et døgn til jeg antakelig ser den nyeste episoden. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tre nye snutter fra kveldens episode Lincoln treffer Christina... http://www.prisonbreakmanhunt.com/news/343...he-Mother-Lode/ Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Blir det sendt 2 episoder ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nei, bare en "i kveld" (i USA). Jeg er klar for en long night for å se episoden før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som har en formening om når episoden ligger klar for lasting? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 De forrige: Prison Break S04E16 720p 2008-12-23 03:13:38 Prison Break S04E15 720p 2008-12-16 03:24:19 Og klokken på siden nå er 19:32. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 1: Kveldens episode varer i to timer ( What's coming up as the action resumes with a two-hour return ) 2: Kveildens episode streams jo også da... har ikke sett serier via direkte streaming, men har hørt det skal være veldig bra Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 2: Kveildens episode streams jo også da... har ikke sett serier via direkte streaming, men har hørt det skal være veldig bra Nice. For oss i norge også? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 What, trodde PB var ferdig jeg. Helvete, enda mer å se. Ja, ja. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kommer PB tilbake inatt? Noen som vet hvor jeg får se episoden streamet? Og hvilket klokkeslett(Norsk tid)? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Som navnet på denne tråden, ' Svarer i Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema', så sendes kveldens episode kun i USA... Kommer ikke på Norsk tv før til høsten ! Begynner kl. 20.00 amerikansk tid, noe som vil si 02.00 norsk tid (i natt)... Har ikke funnet noen stream enda, men kanskje noen andre har ??? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal ikke være så vansklig å finne stream til fox, når det til og med finnes NRK stream. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå