Aleks Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Det står 5 poster opp Edit: På forrige side -.- Endret 10. april 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
War Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva skjer med seriene i 2009? Hver uke, trofaste greier så kommer det 2-3-4-5-6 mnd pauser mellom hver episode, ikke bare her men i alle serier. Er det denne forfatterstreik-tingen? Detter helt av serien med 1-2 e pr år. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Og nå overdrev du ikke _litt_ engang, eller? Seriene går jo stort sett som de skal, eneste eksemplet på noen voldsomt lang pause midt i sesongen er jo nettopp PB da, som har hatt pause siden 23. desember nå. Så nesten 4 måneder. Men det er fordi de begynte sesongen tidlig i høst, og samtidig vil avslutte den i mai. Av en eller annen grunn har alle kanalene et intenst sug etter at serier skal avsluttes i mai/juni. Har vel noe med reklameinntekter å gjøre sikkert. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Terminator, supernatural osv, synnes alle tar seg flere mnd pauser. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 PB har nå alltid(hvertfall siden sesong 2 mener jeg) hatt pause i juletider... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hadde i tilegg pause fra november til mars i sesong 1. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 6 dagar igjen! Tenkte å varma litt opp med dei 4-5 siste episodane. Er vel kanskje ikkje lov å diskutera/spørja om slikt her, men eg tek sjansen likevel: Når kjem vanlegvis torrents ut? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Begynte å se Pb etter første sesong var ferdig så var litt usikker med den Edit: Tror nok ikke det er lov til å diskutere. Men jeg liker å stå opp i 4-tiden natt til tirsdag. Endret 11. april 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nei, er vel ikkje det. Skal halde meg borte frå slikt. Kjekt å høyre at du står opp i 4-tida Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nå har jeg i påsken tatt meg tid og sett hele sesong 4 av Prison Break. (Noe ala juleferien da jeg tok et skippertak og så hele sesong 3 av Dexter) Og det var fryktelig interessant. Jeg ante absolutt ikke at serien kom til å ha så stor opptur. Sesong 4 inneholdt veldig store høydepunkt (men selvsagt, noen nedturer). Har i hele dag sett gjennom denne tråden og lest hva alle dere har snakket om. Cliffhangere, utallige pauser osv. Det var virkelig godt å se alt i et jafs. Det var veldig godt å ikke vente en uke eller to etter noen av de sinnsyke cliffhangerne som har vært i sesongen. Disse to dagene har jeg snudd litt på døgnrytmen pga så mye spenning. Forfatterne av denne serien er jaggu meg ikke så ille. Jeg føler de har håndtert karakterer veldig bra og mye bedre enn Heroes. Der føler jeg de gjør litt dårlig jobb med de karakterene vi bryr oss om. I Prison Break så gjør de ikke det. Man føler sårbarheten til Mahone, T-Bag har fremdeles den holdningen som han alltid har hatt men har forandret seg da han var Cole Pfeiffer osv. Moro å lese denne tråden. Her går det alt fra puppestell, at Sucre skulle egentlig utløse alarmen etter at tanken falt nesten i bakken, hvordan Gretchen ser ut i skoleuniform, hvor mye de andre sa "shut up" til Roland, om Wentworth Miller har lagt på seg, at ingen liker Don Self osv. Det har vært en del høydepunkter som Bellicks død, mange scener med Generalen, Wyatt vs. Mahone, Når de skulle bryte inn i rommet som inneholdt Scylla. Mye bra, men man merker at serien ikke har så mye å gå på. Det blir fint å få en god slutt på serien. Moro at jeg så alt sammen nå, nå som det er snart tilbake med de siste episodene i serien. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Oversikt over resten av sendeskjamet, OBS!!! Tittel på episodene står også der!!! Fri Apr 17, 2009 The Mother Lode 17 Fri Apr 24, 2009 Vs. 18 Fri May 01, 2009 Son of a Bitch 19 Fri May 08, 2009 Cowboys and Indians 20 Fri May 15, 2009 Rate of Exchange 21 Fri May 15, 2009 Killing Your Number 22 unknown, The Old Ball and Chain 23 unknown, Free 24 Gleder meg til å endelig få se gjengen igjen Endret 15. april 2009 av Goodall Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det å kalle siste episode for Free lover vel godt for de som ønsker seriens slutt? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kanskje sette navnene i spoiler? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det å kalle siste episode for Free lover vel godt for de som ønsker seriens slutt? Samtidig heter jo nest siste episode The Old Ball and Chain noe som taler i retning at det er back to prison. Regner med vi får se både folk havne i fengsel og folk bli satt fri i løpet av de to siste episodene. Men jeg må si jeg liker navnet på siste episode, veldig symbolsk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) De to siste vil jo ikke bli sendt på tv i statene, det er en film som er etter slutten på Prison Break. Som bare forsetter slutten litt. De to ekstra episodene vil komme på S4 Dvden av Prison Break, og ryktes å være en delvis prequel av en Prison Break spinoff. As you probably know, the 4th and final season of Prison Break is coming to DVD on June 2nd, following onto home video fairly soon after a two-hour broadcast of the series finale on May 15th. BUT WAIT! The show isn't over just yet: The shocking series conclusion was just the beginning. Secrets revealed and mysteries solved. The truth will blow you away. That's the text of a studio description for Prison Break - The Final Break, a direct-to-video release that Fox Home Entertainment has mentioned in an early alert to retailers. Available on both DVD and high-def Blu-ray Disc starting July 21st, this 88-minute feature will put the exclamation point at the end of a four-year-long "sentence". Endret 15. april 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvor mange episoder er det egentlig igjen?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 6 (+ de to som kommer på dvd i sommer) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hæ? Får vi ikke se slutten før det kommer på dvd'en? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det så vanskelig å lese innlegg ovenfor der man poster selv? Det er en forsettelse på Prison Break etter serien er ferdig, altså en forsettelse på slutten. Så slutten av Prison Break får vi sett. Prison Break: The Final Break er to episoder lagd for dvden og er ikke noe annet enn en tileggshistorie på slutten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Men hvis det kommer en fortsettelse på slutten, så er det jo ikke slutten. Er det slutt så er det slutt. Da er det ikke mer. Og kommer det mer så er ikke den gamle slutten lenger slutten. Jeezez Føler uansett jeg må se alle disse episodene før jeg kan avgjøre hvilken av dem som er den ordentlige slutten på Prison Break. Endret 15. april 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå