Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regler:

Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna.

Ikke spør hvordan en laster ned Prison Break og slikt, da det ifølge forumets retningslinjer under punkt åtte står at det er fy-fy med piratkopiering og annen ulovelig nedlasning. Link.

Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene.

Jeg følger ikke med på Norsk tv. Jeg laster ned samme som deg, men jeg holder på å laste ned nå. Så da er det fortsatt kjedelig at slike som deg røper slikt offentlig. Du kan jo bare bruke spoiler.

Du er rar. Hva er poenget med en s.4 tråd hvis en random forumbruker plutselig skal bestemme at vi ikke skal få diskutere episodene åpent? Og hva gjør du egentlig i denne tråden hvis du ikke har sett noe fra s.4 og ikke vil vite hva som skjer? :roll:

Lenke til kommentar
Familien til Mahone er nok drept ja. Tror han afrikaneren gjorde litt av hvert med dem.

For øvrig, flott sesongstart, var litt skeptisk i starten, men episode 2 overbeviste meg, skal desidert følge med på serien fremover.

Cress Williams er tysker... Penrab er altså ingen afrikaner

Lenke til kommentar

Åkei, da var de to første episodene sett, og jeg har en del blandede følelser.

I starten var jeg veldig skeptisk. Syns ting som skjedde ble gjort litt for fort og uferdig, eller hva man skal si. Var litt vanskelig å plutselig bli kastet inn i en helt ny handling, hvor Sucre, Bellick og T-Bag plutselig var ute av Sona igjen, plutselig var Sarah i live igjen (jada, visste det på forhånd på grunn av spoilere, men syns måten det ble gjort på var litt...udramatisk).

Men episode 2 overbeviste bedre, og ga meg fornyet tro på at også denne sesongen kommer til å bli flott. Som andre her har sagt, det er jo på mange måter ikke Prison Break lenger. Men egentlig gjør det ikke noe, for det er fortsatt en bra serie. Bare veldig annerledes enn hvordan den begynte.

At Whistler døde var også en liten shocker, og akkurat den hendelsen gjorde meg veldig "hooked", etter en litt middelmådig start. Syns også det er veldig spennende med han nye fyren som går rundt og dreper folk uten å blunke. Sånne ting som løfter serien. At Gretchen ikke var død likevel, kom ikke som noen stor overraskelse, forutså egentlig den på forhånd, men likte det også. Føler ikke vi er ferdig med henne helt enda. :)

Kort oppsummert, jeg gleder meg til neste episode.

Lenke til kommentar
Regler:

Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna.

Ikke spør hvordan en laster ned Prison Break og slikt, da det ifølge forumets retningslinjer under punkt åtte står at det er fy-fy med piratkopiering og annen ulovelig nedlasning. Link.

Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene.

Jeg følger ikke med på Norsk tv. Jeg laster ned samme som deg, men jeg holder på å laste ned nå. Så da er det fortsatt kjedelig at slike som deg røper slikt offentlig. Du kan jo bare bruke spoiler.

Kan dere ta å vente litt? må først sjå ferdig sesong 3... ingen spoilere i denne tråden heretter takk!

Vis litt hensyn!

Enkelte er så lure i toppetasjen at dei skulle hatt ein premie!

CD i posten.

Lenke til kommentar
Regler:

Kan dere ta å vente litt? må først sjå ferdig sesong 3... ingen spoilere i denne tråden heretter takk!

Vis litt hensyn!

Enkelte er så lure i toppetasjen at dei skulle hatt ein premie!

CD i posten.

poenget er at du ikke skal være med å diskustere i denne tråden hvis du ikke ser episodene etter amerikansk skjema. les første post! og hvorfor skal du i det hele tatt være i en sesong 4 tråd hvis du ikke har sett den?

on-topic..

jeg synes dette var en bra start, det er ikke lenger et "prison break", men jeg tror det kan bli en veldig bra sessong. syes også at det med at alle kom ut av sona skjedde litt fort, de burde ha drøyd det litt og hatt litt mer forklaring.

Lenke til kommentar

Et instrument som trådløst plukker opp all elektronisk informasjon selv fra ting som ikke sender ut elektronisk informasjon!? Hva faen?! Kan jeg liksom legge denne dingsen på skrivebordet mitt og ta backup fra harddiskene mine? Kanskje selv om PCen er avslått?!

Hva skjer med denne serien? Har de utlyst en konkurranse på ungdomsskolene i USA slik at en heldig vinner derfra får skrive manus for Prison Break?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...