ceidsaune Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Latterlig sesongstart, denne sesongen har jeg ingen tro på.. Klarer ikke helt å ta den politifyren seriøst Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Til ALLE som blir frustert over at de leser spoilere i denne tråden! GJØR SOM MEG...IKKE rør denne tråden før episoden er SETT!!!!!! Er egentlig veldig lett å la være å se i denne tråden før man har sett episoden..BARE PRØV SELV Å SE HVOR LETT DET ER!! Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg synes starten var veldig bra, og har troen på denne sesongen. En uke ventetid igjen da Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Regler:Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna. Ikke spør hvordan en laster ned Prison Break og slikt, da det ifølge forumets retningslinjer under punkt åtte står at det er fy-fy med piratkopiering og annen ulovelig nedlasning. Link. Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene. Jeg følger ikke med på Norsk tv. Jeg laster ned samme som deg, men jeg holder på å laste ned nå. Så da er det fortsatt kjedelig at slike som deg røper slikt offentlig. Du kan jo bare bruke spoiler. Du er rar. Hva er poenget med en s.4 tråd hvis en random forumbruker plutselig skal bestemme at vi ikke skal få diskutere episodene åpent? Og hva gjør du egentlig i denne tråden hvis du ikke har sett noe fra s.4 og ikke vil vite hva som skjer? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fikk vi vite hva som skjedde med sønnen og ex-en til Mahone? Ble de drept? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Familien til Mahone er nok drept ja. Tror han afrikaneren gjorde litt av hvert med dem. For øvrig, flott sesongstart, var litt skeptisk i starten, men episode 2 overbeviste meg, skal desidert følge med på serien fremover. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 FANTASTISK sesongstart, sånn seriøst. Intenst, raskt, spennende, wow. Jeg er veldig fornøyd, men faen at vi må vente en uke nå. Typisk smerte man får med prison break tilbake. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Morsom og grei sesongstart det. Forhåpentligvis kan denne bli like god eller bedre enn sesong 2. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Familien til Mahone er nok drept ja. Tror han afrikaneren gjorde litt av hvert med dem. For øvrig, flott sesongstart, var litt skeptisk i starten, men episode 2 overbeviste meg, skal desidert følge med på serien fremover. Cress Williams er tysker... Penrab er altså ingen afrikaner Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Åkei, da var de to første episodene sett, og jeg har en del blandede følelser. I starten var jeg veldig skeptisk. Syns ting som skjedde ble gjort litt for fort og uferdig, eller hva man skal si. Var litt vanskelig å plutselig bli kastet inn i en helt ny handling, hvor Sucre, Bellick og T-Bag plutselig var ute av Sona igjen, plutselig var Sarah i live igjen (jada, visste det på forhånd på grunn av spoilere, men syns måten det ble gjort på var litt...udramatisk). Men episode 2 overbeviste bedre, og ga meg fornyet tro på at også denne sesongen kommer til å bli flott. Som andre her har sagt, det er jo på mange måter ikke Prison Break lenger. Men egentlig gjør det ikke noe, for det er fortsatt en bra serie. Bare veldig annerledes enn hvordan den begynte. At Whistler døde var også en liten shocker, og akkurat den hendelsen gjorde meg veldig "hooked", etter en litt middelmådig start. Syns også det er veldig spennende med han nye fyren som går rundt og dreper folk uten å blunke. Sånne ting som løfter serien. At Gretchen ikke var død likevel, kom ikke som noen stor overraskelse, forutså egentlig den på forhånd, men likte det også. Føler ikke vi er ferdig med henne helt enda. Kort oppsummert, jeg gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Regler:Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna. Ikke spør hvordan en laster ned Prison Break og slikt, da det ifølge forumets retningslinjer under punkt åtte står at det er fy-fy med piratkopiering og annen ulovelig nedlasning. Link. Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene. Jeg følger ikke med på Norsk tv. Jeg laster ned samme som deg, men jeg holder på å laste ned nå. Så da er det fortsatt kjedelig at slike som deg røper slikt offentlig. Du kan jo bare bruke spoiler. Kan dere ta å vente litt? må først sjå ferdig sesong 3... ingen spoilere i denne tråden heretter takk! Vis litt hensyn! Enkelte er så lure i toppetasjen at dei skulle hatt ein premie! CD i posten. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Brukbar sesongåpning. Var det Sarah man så helt på slutten av sesong 2? duplicate Sarah? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 En ting jeg lurer litt på, hvor faen har dem gjort av Prison Break introen? Kommer den i episode 3 da eller? Har dem gitt fullstendig F i den i sesong 4? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 En ting jeg lurer litt på, hvor faen har dem gjort av Prison Break introen? Kommer den i episode 3 da eller? Har dem gitt fullstendig F i den i sesong 4? Regner med at introen blir å se i de neste episodene. Tror den ikke ble vist pga. Sara er tilbake og det hadde blitt en spoiler for resten av episoden(e). Lenke til kommentar
epqr Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Regler:Her diskuteres det etter det amerikanske sendingsskjemaet. Dersom du følger med på norsk TV og ikke vil at noe av handlingen skal røpes for deg, bør du altså holde deg unna. Ikke spør hvordan en laster ned Prison Break og slikt, da det ifølge forumets retningslinjer under punkt åtte står at det er fy-fy med piratkopiering og annen ulovelig nedlasning. Link. Dersom du kommer over informasjon fra lekasjer fra produsentene og liknende som røper noe om seriens videre handling, skal dette legges innenfor skjul-koden. Det samme gjelder snakk og diskusjon om promo-er til episodene. Jeg følger ikke med på Norsk tv. Jeg laster ned samme som deg, men jeg holder på å laste ned nå. Så da er det fortsatt kjedelig at slike som deg røper slikt offentlig. Du kan jo bare bruke spoiler. Kan dere ta å vente litt? må først sjå ferdig sesong 3... ingen spoilere i denne tråden heretter takk! Vis litt hensyn! Enkelte er så lure i toppetasjen at dei skulle hatt ein premie! CD i posten. poenget er at du ikke skal være med å diskustere i denne tråden hvis du ikke ser episodene etter amerikansk skjema. les første post! og hvorfor skal du i det hele tatt være i en sesong 4 tråd hvis du ikke har sett den? on-topic.. jeg synes dette var en bra start, det er ikke lenger et "prison break", men jeg tror det kan bli en veldig bra sessong. syes også at det med at alle kom ut av sona skjedde litt fort, de burde ha drøyd det litt og hatt litt mer forklaring. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 starten var voldsom fort...fengsel brent ned så rømte de blablabla... ep 2 var bedre, men må si at den derre spoileren på slutten av ep2 var trist. fikk jo vite alt for mye Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ja, men skal være flashbacks, som sikkert viser hva som skjedde i Sona Episode 1 sugde Episode 2 rulte Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Lurer på hva som feiler Michael egentlig, noe alvorlig må det nesten være, mulig han stresser litt for mye? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Et instrument som trådløst plukker opp all elektronisk informasjon selv fra ting som ikke sender ut elektronisk informasjon!? Hva faen?! Kan jeg liksom legge denne dingsen på skrivebordet mitt og ta backup fra harddiskene mine? Kanskje selv om PCen er avslått?! Hva skjer med denne serien? Har de utlyst en konkurranse på ungdomsskolene i USA slik at en heldig vinner derfra får skrive manus for Prison Break? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Holdt på å daue når T-bag hadde spist mexicaner og to minutter etterpå ble han redda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå